Yang DiSaYAngi

Isnin, 7 Januari 2013

ini koir..bukan AJL

 
Salam siaran N salam pagi kengkawan...dah makan semua...mesti pepagi ni semua dok berderet entry citer pasai AJL ke-27 malam tadi..mmg da'bomb si aizat ni...santai sajoo..mmm...dorang punyer debaran dah abis..
 
kini debaran aku pulok..kakakkaka...bajet retis..ppuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
 
mana taknye wei..banyak tu lagu nak kena hafal liik, mana nak hafal2 part2 dalam lagu tu..mmmm...macam2..mmg dalam masa 2minggu ni mmg tak masuk opis aku..semua dok sebok nak training sana sini..mmm..termasuk la aku...tu semua sempena perutusan tahun baru..sama macam tahun2 lepas..mmmm....
 
tapi koir2 kali ni sangat2 mencabar bagi aku sebabnyer...boleh di katakan 90% dari semua lagu menggunakan suara soprano..mmmm...
 
dah la tu ada banyak lagu nak di settlekan..antaranyer...
lagu medley p.ramlee
-Getaran Jiwa
-Tari Tualang Tiga
-Ketipang Payung
-Aci2 buka pintu
-Bunyi gitar...
 
Lagu Awan Nano
Lagu Malaysia Baru
Lagu Seribu Impian
Lagu koprat KPM yang baru...
 
 

 yang bestnyer lagu koprat yang baru ni kena nyanyo ngan hafiz N stacy..insyallah klo dorang datang khamis ni...mmmm..egatkan tak yah nyanyi..rupanyer kena join dorang gak..sempena pelancaran lagu koprat KPM yang baru..mmm...
 
 
Baru egat nak selamatkan diri..pon kena jugak..selamat korang bebudak koir..mmmmm
 
lagu2 kat atas tu tak campur ngan lagu Negaraku N lagu perkhidmatan Awam...
 
 
 
 
p/s : penat


11 ulasan:

Anum berkata...

wow
all the best sis

Ayu azmir berkata...

tak sabar nak dengar lagu baru

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

selamat berkoir ye...

♥cikmOt♥ berkata...

kalu hafiz jadi datang, bitau akak ek...lama dah nak jumpa dia...hehehe

eima berkata...

hebat bakal retis

IntaNBerliaN berkata...

wah nak menyanyi dgn retis.. hihii

Nad @ MamaZN berkata...

Amik gmbr jgn lupa!!!!!

Nyanyi awan nanti pakai sluar track ke? Hehehe

Ps: teringin giler jumpe stacy!

Zuraidah Butang berkata...

wah..masuk koir..hehe.besh ape..nyanyi ramai2

Myra Jay berkata...

Selamat berkoir ye sis :D

Mimie berkata...

memg aktif betul berkoir ye...mcm zmn skola2 lak

Ya ALya berkata...

ya nk mintak sain autograph la dgn su ....