Yang DiSaYAngi

Khamis, 17 Januari 2013

Izz 4bulan

 
Alhamdulillah arini genap la usia izz dani aqlan 4 bulan..
 
semangat adik tecik ni tau...
suke sangat tgk abg dier jerit2 depan mata dier, gelakkan abg dier bila abg dier nangis..kakkkakakka...
 
 
selama 2minggu dier duduk taska di waktu petang ni...hari pertama N kedua saja nampak izz mcm tak bermaya...tak cukup tido...hari ketiga - kini so far alhamdulillah nampak ok..aktif...
 
dah boleh meniarap tapi 1/4..kakkakak...badan dah pusing..kepala tak boleh..berat..tp tak la bising kan...tp bila ada yang bantu dier meniarap..kepala bukan main lagi tinggi melayut..kakakka
 
 
cikgu dier pon kata izz tak susah...senyum je org kata kat dier...kawan sebelah nangis pon senyum je..nangis pon si izz ni pon nak susu je...so far balik dari taska mmg izz akan backup 2jam tido...lps ok dah..mmmm..sebab mlm kena tukar CD kan
 
 
penggunaan CD pada izz so far alhamdulillah nampak memberangsangkan punggung omelll adik tecik ni...dier pon selesa pakai CD ni...cuma tu la kat taska dorang tak mo terime CD...so kena la pakai pampres jugak..tp so far tak luak lagi tgk pampres izz tu..alhamdulillah...
 
 
 
EBM tak la meriah mana...tp alhamdulillah cukup untuk izz dani aqlan...alhamdulillah la...meriah la jugak kan...walaupun..kakakkaka...so far izz masih menerima susu ibu sepenuhnyer..tiada fM lagi buat masa ni..doa aku moga berkekalan seperti yang aku hajati..amminnnn,....aku tau ALLAH dengar doa hambamu ini...walaupun aku selaloo terskip 1 sessi kan nak pump..al maklum la...kijo banyak tp...nak ke surau tu, walaupun dekat secoek je pon rasa mcm ada batu...kengkadang aku pump jugak kat cubicle aku..tp agak susah la nak handsfree kan...mmmm...tp dah ada penyelesaiannyer...insyallah ok...
 
 
doa seorang ibu...moga anak2 dier membesar dengan sihat di depan mata dan menjadi anak yang soleh untuk ibu bapa...ammminnnnn....
 
 
p/s : arini no cucuk2...mak jemah suke, tak yah tgk jarum panjang..kakkakak


8 ulasan:

Anum berkata...

comelnya dia

Anum berkata...

comelnya baby sis

ieyda berkata...

hepy 4 bulan izz....

fazilzura berkata...

wahh izz dh 4bln ye..... amni 22hb ni dh 4bln lum meniarap lg .. bdn kan semnagat .. lmbt ler skit..

ku x leh skip pum , nnt senak oooo uhuhhu .. 3-4 x jgk kne pum dlm 1 hari .. syukur susu makin meriah ..

eima berkata...

semoga rezeki izz sentiasa murah ye ...

Nad MamaZN berkata...

Hepi 4 mths old izz dani aqlan! =)

mama tisya berkata...

kejap je dh 4 bln

mekchu berkata...

yeyyy dah 4 bulan baby izz.. lepas ni meniarap, lepas tu merangkak.. lepas tu memanjat.. lepas tu berjalan dah mula la fasa mengejar dia..