Yang DiSaYAngi

Jumaat, 11 Januari 2013

Kasih Seorang Sepupu


Dorang ni mmg rapat sejak dari kecik...kalo jumpe mak aiii aya mcm bertahun la tak jumpe kan..pelok2 bagai..adoi...

ni antara time family day aritu..sweet sangat tau...

 so sweet..gaya mcm merajuk je memasing...

nak belajar duduk atas pelamin ke syawal...
 
apa la yang di sorokkan tu

 cawan ada air rupanyer..mmmm

ok fine mak jemah datang menyebok...

ok sweet dapat minum sesama..kikiki..
 
sweet sangat tgk dorang ni dari jauh tau...jalan2 sambil main sambil2 pegang tangan hanyun2 gitoo tau..kikikiki...gayoo mcm tak leh di pisahkan je..
sebok la, klo adam takda, syawal mencari, kalo syawal tak da, adam mencari...
 
tapi kalo kat taska mmm...selamat buat tak kenai je,,
 
 
p/s : mesti dah besar makin rapat dorang ni

3 ulasan:

Nad @ MamaZN berkata...

Harap2 gitu la kan...
Syawal tu cam nak bersanding.mesti mcm apaknye dulu la.tu ye...hhheeh

LYAfrina berkata...

sweet j..
moga kemceng hingga dewasa

Falsya berkata...

aloh aloh dak sweet wat gitu lg nmpk sweetnyeeee....

H12-Media Ads

jGn x KLiK yE..sAYA pUn kLiK aWAk gAK