Yang DiSaYAngi

Isnin, 14 Januari 2013

Perutusan Tahun Baru 2013 KPM

 
 
Arini baru ada rasa nak bercerita pasai perutusan tahun baru 2013 ni...
 
EIMA tak dapat la tgk aku tahun ni ye...tahun lepas aku nyanyikan tok dier..kakkakak...
 
gamba pembuka bicara..
 
 
time ni tak tukar baju lagi...rajin aku tukar2 baju ni...awal meh aku hantar izz ke taska ngan kawan aku...6.30am dah ada kat depan taska..mana taknyer aku pukul 7am dah nak ada kat PICC dah..mmm...
 
sempat tau kami ni..sampai je aku ajak kawan aku pose kat sini dolu...
 
tema tahun ni warna biru N long suits...
 
 
ok fine kiter make up dolu B4 naik stage...
 
ni la hasilnyer...
 
haa...dier ni jarang sangat2 pakai make up..so bila make up mmg terbaik la kan...
 
haa...susun pon dah macam susun tangga meh..aik...bakpe si jantan tecik tu ado kat belakang tu..ado je...
 
 
nampak lain pulok haa aku gini...

geng jemah's aku kat atas stage ni...
 
 
lama mak aiii nak tunggu menteri tibe ni,,,mmmmm...naik lenguh aku siap bukak kasut lain...
 
acara pembukaan lagu
seribu impian N medley P.ramlee
 
 
 
 
p/s : lepas ni aku citer lagi yee...dengan lagu lain


3 ulasan:

Fieda Rafli berkata...

amboi...dh mcm retis..

nadia irwani Hamidi berkata...

lain muke sue...
Lupe nak tegur smlm
Berseri2, bedak kak leily jual tu ek?

ieyda berkata...

comel lote ibu syawal n izz nie....hihihiii