Yang DiSaYAngi

Rabu, 9 Januari 2013

Rehesal bersama

 
 
Arini en asbeen amik "handbag" aku kat taska...sebab jadual untuk rehesal petang ni sampai pukul 6pm..so aku pon dah kasitau semua benda kat en asbeen.pasal susu izz, pasai nak kuar awal esok..semuanye...semua dah tersedia..mmmm...
 
 
so petang ni rehesal koir...hope aku hafal semua lirik..ammminnn....tadi pon tersasul 1, 2..kakakka..sengal...nebes mak tau...
 
 
dengar kata aritu si hafiz N stacy  tak jadi dtg rehesal..tetibe dengar kata jd lak..tak yah dok sebok nak PK part dorang kan...mmmm....
 
 
so kepada CIKMOT...akan ku cuba tunaikan hasrat mu wahai kakak...
i try my best ok...
 
 
 
so pepepon..aku akan terjah korang esok...
 
 
 
windu la nak BW korang sesangat ni..taip pon lelaju tau...
 
 
 
 
p/s : penat terkejar sana sini

6 ulasan:

♥cikmOt♥ berkata...

owhh hafiz...hehehe....

Anum berkata...

hai sis
x pe nanti free bw ok

Nad @ MamaZN berkata...

Gmbr stacy please...!!! =)

AYuNG berkata...

nak join! hehe

AzuraFazil DIN berkata...

yuhuuuu .. im back

amboi ko kan ... ala2 retis gitu kan

Mimie berkata...

bile free nti BW la

H12-Media Ads

jGn x KLiK yE..sAYA pUn kLiK aWAk gAK