Yang DiSaYAngi

Selasa, 22 Januari 2013

saya dah boleh pegang

 Alhamdulillah walaupun izz lambat sikit dalam perkembangan dier...tapi izz tak mo ketinggalan jugak..kikikiki...
 
"saya dah boleh pegang..saya suke..saya suke.."
 
eh salah bukan saya yang suke...ibu saya yang suke la..kikikiki...
 

 
windu la nak jumpe budak tecik ni tau...semangat bukan main sekarang ni...walaupun saya naik 300gram je ..jadi la janji saya sihat..kan ibu...

10 ulasan:

Cute Mum berkata...

yang penting sehat.. sara dah boleh pegang, tapi die malas.. lebih suka meniarap n golek..

Anum berkata...

ala tomei2

ieyda berkata...

xkisah naik berapa gram/kg pun, janji ank2 sihat

Nad MamaZN berkata...

Janji sehat..kan izz ? =)

♥cikmOt♥ berkata...

aler, naik ke tak naik...pada pandangan kita dia membesar dengan sehat sudah...kan ibu??

Falsya berkata...

comelnyeeeeeeee...

fazilzura berkata...

boy mmg biasa la lambt skit kut... amni mmg dh pgg.. cume now meniarap je lum lg.. berat montot

Waney Zainuddin berkata...

setiap baby progress tak sama. masing2 unik. asalkan sihat.. alhamdulillah :)
Program Online Business-Mom

jaa jaa berkata...

ala, irsyad pun naik lebih kurg jer... janji sihat kan...syoknya tgk dia dh pakai pegang..

IntaNBerliaN berkata...

mmg geram kan... saya ni geram sampai rasa xnak bg aqilah besar.. sbb nak main dgn bbay sokmo.. hahhah