Yang DiSaYAngi

Jumaat, 15 Februari 2013

Ajari aku - AZ



Tengahari ni lunch panjang...so panjang jugak la kakak aku ni melangkah kan...

kemana...
ke sini...

1st time jejak kaki ke sini meh...teruja aku..bukan setakat aku...akak aku..ADAMNIGINA tu lagi la...adoi..meroyan dier ko...semangat nak masuk tu..kakakkaka..kakak sape la tu...


cepat2 kiterorg sebab lapar N nnt tak sempat jumpe..sebab nak lunch dah kan...mmmm...

kami kesini jugak sebab ni...
nak G konsert anuar zain la esok mlm..kakkakak..
menang tiket je dari hotfm punyer contest...mmmmm...hot zoommerz..terbaik la..rezeki mak jemah wei....

semangat tau...tapi aku tak G pon...aku dapat 2 tiket..aku kasi kat akak aku N kawan aku...biar dorang sengal2 kat sana....kakkakakka....aku tak dapat G la...ada izz ni, hati mmg nak G, tapi hati ni jugak la kuat lagi egatkan izz, kesian dier, tanpa aku...kesian kat en asbeen nak uruskan izz kan...dengan EBM segala kan...mmmm...takpe.la....bukan rezeki...


lapar la pulokkan..dah alang2 dekat....kami P la sini..

dah mana aku...


sini haa

giler gedixs memasing..kakkakakakka





p/s : semangat weii

9 ulasan:

♥cikmOt♥ berkata...

tulah tu...ada anak kecik, hati memberontak nak p...tapi antara kehendak dan yang berkehendakkan...so kehendak kena tolak tepi la dulu...

takpelah, mana tau ada rezeki lain sok...

jom jumpa abam AA...hahaha

fazilzura berkata...

amboi2 hang ... xhingat donia ye.. jauh tu jalan .. smp ke area opis aku ..

izzain berkata...

Shima.. xde tinggi lagik ke nak tunjuk betis hihihih

Fieda Rafli berkata...

wah..comel la blog sue la ni..terkejut masuk sini tadi...amboi seronoknyer dia dapat pi jumpe abg nuar esok..

Che Rosliza Che Mat berkata...

wah!! seronok dapat tengok konsert anuar zain..dapat tiket free lagi..

Falsya berkata...

argghhh!!!...dpt tiket abg nuarrrrrr!!!!...jelesnyeeeeee..

AYuNG berkata...

perghh....sempat..haha

Nad MamaZN berkata...

Ada anak kecik ni gitu la...
lg la kalu bf kan bb
Tp x slh pun kan kalu ada anak kecik n pegi konsert camni
Janji pandai handle la kan
Cam nigina, sempoi jek hehe

wan nurul hezrina abd halim berkata...

betul kata kak cik mot2=)ada anak kecil payah..hehe kalau dapat g gedik2 haruslah gedik.hahaha