Yang DiSaYAngi

Khamis, 28 Februari 2013

Aksi gedixss ibu dan anak

ni semua kejadian di TBS..almaklum la pertama kali si ibu ni masuk kat TBS tu, ternganga, melopong mulut si ibu ni tgk TBS..yang kuar dari mulut ni..


"fuyooo...giler kentang macam KLIA"

kakakkak..nampak benar la jakon...so si abah tu tak mo la nampak sangat kejakunan si ibu ni, si abah ni pon minta si ibu ni menggedixs ngan si anak ni..izz tido..senang kerjaan mak jemah tau nak menggedisxss

ok posisi biasa dolu

dah mula sikit kesengalan itu

maap...ibu tiru anak tau..kakkaka..pelok tubuh ko...


aik mana ibu...maap wahai anak, ibu kamoo menyorok nak sergah kamoo kasi kezutt jee tau..kakkakak

baahhhh....kikikikiki...si ibu masih meniru si anak ngan gaya dier sendiri


 korang nampak tak posisi kami dalam gamba ni

ok si ibu masih meniru si anak berpelok tubuh ko.kakakkakak

asik la meniru si ibu ni

 dah macam mengandung pulok la haa...baju tu ke depan..kakakkakak
ang again tiru...tiru..tiru...

 ibu kamoo ni sayang kat kamoo tau syawal...
sayang ketat2 jaa...

again...


G TBS ni sajoo..jalan2 carik pasai sebab si ibu ni jakon nak G TBS, tak penah G katanyeee..kakakkak...
so lepas la gian, boleh la balik...



p/s : si ibu ni saja kasi si anak ni marah sebab asik tiru macam shaya

4 ulasan:

♥cikmOt♥ berkata...

hahaha, akak pun lum pernah sampai ke tbs tu...ekekek...kesian tul

Nurzakiah Hanum berkata...

layaaaaaaaaan

Ema Blog berkata...

belakang rumah jer TBS ni

izan mama mia berkata...

amboi kan main lagi tuu