Yang DiSaYAngi

Selasa, 5 Februari 2013

Berapa tak sapu agaknyer

Salam pagi kengkawan..ni semalam punyer citer...elok aku dok la kemas2 workstation aku...aku pon alihkan drawer aku masuk bawah meja aku...senang aku nak amik somethingkan...
 
sekali dah alih...alahai teruknyer la tempat aku....
 
 
 
 
punyer la semak tempat aku tak bersapu..mmmm...
mokcik cleaner takmo datang tempat aku sangat...kalo aku panggil baru datang..sebab tempat aku tersorokkan..susah nak dier cuci kan..
 
sempatkan jemah ni nak interframe kan..mmmm..
 
yang bestnyer kawan aku ni masuk dalam facebook..ramai yang kata...
"SAMPAH PON NAK POSING AMIK GAMBA JUGAK"
 
Sengal ayam..di panggilnyer aku sampah..mmg makan kasut kengkawan aku ni...bantai gelak dorang ni
 
 
 
 
p/s : tempat aku dah bersih daj


9 ulasan:

♥cikmOt♥ berkata...

ni nak nengok gambar orang ke gambar di sebelah ni...heehhe...

lu memang sempoi la jemah...

Anum berkata...

hahaha
lawak betul

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

kelakar habis..
memang sempoi betul mak jemah nie

ieyda berkata...

banyak nya sampah tmpt ko nie...iiieeeee...

wan nurul hezrina abd halim berkata...

kena panggil mbsa kemaskan tempat mak jemah..hahaha

Falsya berkata...

teruknye mak jemah.....brape tahun peram tuh..wakakakakkaa

jaa jaa berkata...

haha..ayat x blh belah.. sabor je la..

Nad MamaZN berkata...

Huk aloh..! Ni lepas ke dak ni 5s? Haha!

IntaNBerliaN berkata...

hahahahahaaaa kelakarlah sue ni.. smpt lg posing...