Yang DiSaYAngi

Khamis, 21 Februari 2013

izz demam ke mlm tadi?????????

mlm tadi tetibe izz panas 1 badan...mmmm...tapi tak la nmpk mcm dier x selesa ke hape kan...

mlm tadi dier tido, aku pon pump la sambil layan hindustan...dah settle, boleh bgn pulok...senyum2...mmmm...badan pns lagi, aku pon baju semua bagai, tinggal cd, kasi lap 1 badan...seb baik dier diam...senyum je, ajak sembang...ibu dier dah ngantok bagai...adoi,.pastu tido jap..pukul 2.30am bangun pulok...alamak...dah sudah, sampai ke 5.30am dier bgn tido..bgn tido...alahai...

udah mak dier terpaksa bgn jugak, siap2...

penah sekali die panas kepala, badan x pns..tp ni 1 bdn panas..mmmm...demam kot?????????


tp pagi ni dah ok...



p/s : nk bawak izz check up ptg ni...dier pon dah mula batok teruk tu..

12 ulasan:

eB berkata...

lahai comelnyer izz pakai CD.. :)

Nurzakiah Hanum berkata...

lalai tomei2

fazilzura berkata...

tuit nyeeeeeeee

amni pun ado la btuk2 skit.. cz tokwan dia tgh batuk teruk .

sibbaik diorg ni nyusu bdn , hrp2 kuat antibody

Cute Mum berkata...

izz nie memang macam sue lah kot.. friendly...walaupon dalam gambar..

jaa jaa berkata...

samala..irsyad pun dok batuk jgk.. musim kot..

Nad MamaZN berkata...

Ensem la izz ni

QA's ~ mamapapa berkata...

ololol tomeynya Izz..antuie doakan cpt sembuh ye :)

Ya ALya berkata...

Seksi ooooooo cd merahhhh....aummm

Myra Jay berkata...

Moga izz kembali sihat ye..

fieda berkata...

debabnyer..geram tgk rasa nk gigit2..

wan nurul hezrina abd halim berkata...

cd izz dah bape banyak sue=)cumilkan cd nurulpun suka pakaikan sofia cd=)

IntaNBerliaN berkata...

siannya.. aqilah xbaik2 lagi selsema dia.. sian tgk dia..