Yang DiSaYAngi

Jumaat, 8 Februari 2013

Izz rider kete abg syawal

 
 
pagi2 ni nak bercerita pasai izz dani aqlan..
 
weekend lepas en asbeen saja je mendajalkan izz ni tau...di suruhnyer naik kete abg syawal...
 
abg syawal usha dari jauh je, ada org lain pakai kete dier...
 
 
 seronok izz abah dier bawak dier naik kete abg syawal dier...
 
 
mengekek2 dier dok bantai gelak...syawal tetibe baru perasan...terus nak menyelit jugak di antara abah N izz ni...mmmm

 
tak lama pon izz naik ni, abg syawal sudah mula nak tolak2 izz turun dari kete...jeles la tu ada org lain amik kete dier..mmmm..jgn begitu wahai anak...tak baik tau...
 
si adik ni muka terkedu je kena tolak dek abg dier
 
 
 
 
p/s : hampir 5 bulan...syawal masih belom "sama2" dengan izz..izz pandang je abg dier dari jauh..minta di ajak bermain..mmmmm...takpe la sayang..take ur time...


10 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

tomei2

eima berkata...

masih lagi tak leh terima kenyataan la ni ... alahai syawal kamu kecik lagi

ieyda berkata...

bukan main lagi naik kete ye.....comellah..

♥cikmOt♥ berkata...

aler esok lusa pandailah berkawan...teman gaduh sayam...hehehe

fazilzura berkata...

abg jelos banyk ler tu psl sama jantina...

cm akil ngn amni x leh pisah , akil tu nak pi skolah je dok tny mana adik dia psl nak cium dlu baru pi skolah so kne anta akil dlu baru anto amni

Ardini Humaira berkata...

waaa dah besar! :) nanti leh naik ngan abang ye hehe

Nad MamaZN berkata...

Belum masanya syawal dpt terima
Maybe lmbt sket kot
In shaa Allah satu hari nnt sure dorg kamceng ngamho! =)

LYAfrina berkata...

wow.. comel rupa baru blog sue ni.. like..like..like...

hihi.. kaki izz tak smpai lagi tu

IntaNBerliaN berkata...

nanti sy dtg komen tau..

terjah dr blog eca..

sue, header tu cantik..!!!!

footer tu plak... ololooooo comelnya 2 beradik tu..!!!

kotak jerit pun cun... warna ni cantik.. soft je.. :-)

IntaNBerliaN berkata...

laa yeke sue... siannya izz.. sedih plak baca ayaat sue, izz pandang dr jauh..

mcm alisha ni pulak, asyik nak main dgn adik.. dah la adik skrg dah pandai sembang, makin rancak si kakak main berdua.. hehhe