Yang DiSaYAngi

Rabu, 13 Februari 2013

Jalan lenggang...masih cuti kaa?????

 
 
 
 
Salam pagi kengkawan semua...
 
pagi ni mesti ramai yang lemau kan...
aku...tak la lemau mana pon...cuti banyak hari duduk rumah..penat rasanya...pelik tak?????
 
 
yela sebab aku tak suke duduk rumah lama2 pon...dah lama sangat duduk rumah...beku otak..kakkakak...
 
 
 
pagi awal tuwun je dari rumah, tgk kereta kat parking still banyak lagi...mmmm...dalam hati terdetik..
"tak keje ke dorang ni..cuti lagi kaa?????"
 
 
hari ni pon awal je datang opis...smooth je jalan...lenggang sangat...kikikiki..seronk je rasanyer...
 
 
rupanyer aku dengar citer yang budak sekolah cuti seminggu..mmmm...padan la pon lenggang..tunggu la minggu depan..
 
 
 
 
p/s : semalam misi mencari tak menjadi..tengahari ni mulakan misi sekali lagi

5 ulasan:

Falsya berkata...

sama la kite..kuar2 umah tgk sekolah lenggang.. pelik betul..rupenye still lagi cuti..jalan xyah cite laaa..rase nak baring je..ahhaha

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

sekolah cuti tue yang lenggang je jalan

IntaNBerliaN berkata...

laa bdk sek cuti smggu ke.. lama jugak yer...

wan nurul hezrina abd halim berkata...

aah sekolah cuti seminggu tapi ada cikgu kena kerja esok..huhu tak berbaloi keja 2 hari.kat opisnie pung ramai yg cuti

Myra Jay berkata...

Mmg syok abes p keje masa ni kan... Jalan lengang je ;) Selesa je atas jalan :D