Yang DiSaYAngi

Selasa, 5 Februari 2013

Kerja yang tak stress

 
 
Maap...entry tanpa gamba N pendek sajoo..
(ni semua sesambil okey...INISEMUAPOYO)
kakkakaka...
 
 
KERJA YANG TAK STRESS walaupun kerja menimbun atas meja, sampai tak nampak rupa meja ni kan...
 
caranyer adalah...
mari kiter menyanyi sambil buat keje..
dengar lagu..mmg laju je aku buat keje...tak PK ape dah..mmmm...
 
 
 
 
 
 
ni semua tabiat dari aku belajar lagi...mmg aku suke dengar muzik kalo buat keje...aku rasa laju je keje aku siap...
 
 
 
 
 
 
 
 
p/s : ok dah siap..

7 ulasan:

LiYa HaNiF :: berkata...

hahaha samale kite.. sambil wat kje ada lagu lalalla

Anum berkata...

keja2 :)

eima berkata...

ye la sore ko sedap boleh la nyanyi ... klu aku kompom org cerca sbb penyebab hujan

Nad MamaZN berkata...

Nk rekues lagu bleh?
Cindai 1!! Haha!

IntaNBerliaN berkata...

betoi2.. wat kje smbil dgr lagu, cpt je siap.. hihii

jaakechik berkata...

menyanyi ni kan terapi kak..hihihi..

Ya ALya berkata...

emmmmm klu ya wt keja xsuka dgr lagu....rimas je n mmg xsiap langsung keja ya....

lain org lain caranyer kan....