Yang DiSaYAngi

Khamis, 7 Februari 2013

makan hilangkan stress

 
Salam pagi kengkawan...
TQ atas kata2 semangat korang semua...
 
elok lepas kejadian SUSU MALU2 NAK KUAR semalam
 
en asbeen call ajak lunch tghari semalam...
di ajaknyer pegi warisan...
 
tapi aku kata..
"abg..saya x mo mkn kat sana,,,saya nak mkn banyak2, nak yang sedap2..."
 
mengiyakan sajoo en asbeen...redho sajoo....janji si isteri yang bayo..kakkaka...
 
 
 sampai sana je kat alamanda...terus tarik tangan en asbeen nak makan secret recipe..kikikikiki...
 
ini yang aku pesan dolu..
 
TULKISH INDULGENDE
 
mmg fav aku ni...
 
 
ok sudah sampai...
caremel latte
 
putih pulok aku tgk laki aku ni haa....kakakkakka..jarang2 dier nak pakai cincin tu tau..dah lama sangat dier tak sarung cuncin tu..baru 2,3 hari ni dier pakai balik..setelah bertahun tak sarung kan...

aku punyer mesti up la kan..kakkakak..
ice blanded mocha expreso..
 
bak kata kengkawan aku yang selengge tu kalo aku makan ngan dorang..aku punyer mesti mahal dari dorang..kakakkaka...kalo murah tu, kire ajaib tu...
 
 

 mcm nak tak nak je en asbeen ni senyum meh...
aku pilihkan dier
tomyam kung...
 
almaklum la...en asbeen tak penah mkn kat SR ni..
ni 1st time dier makan...mmg sedap katanyer...
 
 
aku punyer..
prawn macaroni N cheese
 
 
hilang stress aku makan banyak gini...en asbeen tu senyum je bini dier nak makan itu ini kan..kakkakak....
 
 
alhamdulillah petang tu susu buat bekal untuk izz, keluar dengan jayanyer...
 
TQ en asbeen sebab sokong aku, pujuk aku, tak kondem aku...dier sekadar diam N mendengar sajoo...
 
last ayat dier lepas aku kuar dari kete
"syg..awak jgn stress2 tau...saya kasi kebenaran 3 hari ni awak balik lambat..takpe..anak2..saya amik.."
 
terkejut aku..petang tu risau pulok aku, hujan tak berenti je...seb baik la en asbeen boleh handle dorang ni...aku balik jalan kaki, alhamdulillah tgk anak2 ok je ngan asbeen..
 
 
p/s : asal muka aku mcm lain je...


11 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

maka dgn itu makan le

Nana berkata...

eh tu kek baru ke
xpernah tgk plak kt sr

♥cikmOt♥ berkata...

makan makan ilang stress ek...pheww...

Falsya berkata...

skang baru kite tau kenapa kite gemuk...hahahahahaha

LiYa HaNiF :: berkata...

amboiii iced blended dia mmg sedap..

eima berkata...

pesal gambar cam edit je .. gebu lain mcm ni ... kompom susu byk ni sbb mkn semua sedap2 mahai2 ni

Nad MamaZN berkata...

Suci je muka incik akob kita tu..mcm yb
Hehehehe

Ya ALya berkata...

terliur lak tgk kek tu....

fazilzura berkata...

amboi2 hang... nak kne SR baru susu kuor yew..

aku x minun ais lg

jaa jaa berkata...

ha, bagus2..ni salah stu cara untuk hilangkan stress... wah, bestnya makan...

LYAfrina berkata...

alhamdulillah.. syukur dikurniakan suami y amat memahami kan..