Yang DiSaYAngi

Khamis, 21 Februari 2013

Nampak perubahan dari semalam


rentetan dari 

arini...B4 kuar..kami riang ria pagi ni...hiburkan hati syawal seboleh mungkin..hanya doa je yang dapat aku buat...

so sampai je taska pagi ni...en asbeen panggil syawal kuar kete...nampak kemajuan sikit...dier nak kuar kete sendiri N tak perlu di dukung...boleh jalan sendiri N galas beg..alhamdulillah 1 kejayaan pada pagi ni...

lepas elok nak ke taska tu kami nampak adam sepupu kesayangan dier tu kat dalam taska..apa lagi..kami ibu  abah ni menceriakan syawal...bagi syawal seronok2 nampak adam...seronok la kami bila syawal ada tindak balas bila kami tunjukkan adam kat dier...seronok dier dok la sebut2..."adam..adam"...dah penuh dier sebut nama adam,..alhamdulillah...

sampai je pintu taska...ok en asbeen anta syawal N aku anta izz...so far aku tak dengar mana2 tangisan syawal di ruang taska tu..sekali aku nampak dier dok main kejar2 ngan adam N ada buadak lain..terus aku larik la kuar..kang nampaknyer aku..dier meraung nk ikut pulok...

sekali en asbeen tegur..
"G la salam syawal...jgn risau, dier ok je tu...dier tak meraung pon.."

paham je isi hati bini dier ni..

aku pon G la..panggil syawal, salam, cium , pelok syawal N adam..siap lambai2 lagi kat aku....

hanya 1 je nak ungkap..
ALHAMDULILLAH...



p/s : ngantok tak cukup tido...3 jam je tido...

10 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

alhamdullilah

aanie berkata...

alhamdulillah...good boy syawal....

Nini D.. berkata...

bagus Syawal..u can do it!

eima berkata...

cekgu garang sgt kot ... fahim aku kadang lulus kadang tidak ... hahha

sokmo merengek .... nk tak nak kenae hantar jugak amma nk kerja

Falsya berkata...

alhamdulillah...syawal dh okayh..soooo ibu tamo risau2 okayh...

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

alhamdulilah back to normal...

fazilzura berkata...

yeyyy .. syawal dh ok ..

awat plak tido 3jam je... ??

aku ni kul 2am bgun , kul 5am bngun .. psl kne kosong kan miss B..

fieda berkata...

lega...

Nad MamaZN berkata...

Alhamdulillah
Sronok dengonye...

Awat tdo 3 jam?
Izz demam?

wan nurul hezrina abd halim berkata...

lega daku tgk syawal...alhamdulillah