Yang DiSaYAngi

Rabu, 13 Februari 2013

Nasi Impit VS sambal sardin

 
pagini tayang gambo makanan yang di create oleh en asbeen...ada je idea abang tecik sowang ni tau...
 
pagi2 aku bangun...tanya nak makan ape...
 
sekali dier boleh jawab..nak makan nasi impit...
 
aku ni pulok yang pelikkan...terpaksa la pepagi ngan mamai tu ngadap dapur nak buat rendang bagai..sekali dier jawab...
 
 
 
"sayang tak yah la buat rendang....buat sambal sardin je...nasi impit aritu ada lagi dalam peti ais..panaskan je la..."
 
dalam hati, takkan nak makan gitooo...akhirnyer diri ini turutkan jua...
 
so ini la hasilnyer...

licin pulok tu nasi impit ngan sambal sardin aku tu..terbaikla...sedap jugak tu..lain dari yang lain..kakakkakak....
 
 
 
tu la en asbeen...pandai je nak create sana sini kan



p/s : tak sabar tunggu tengahari ni..

5 ulasan:

Falsya berkata...

nyum nyum..makan gitu je pun dh boleh bukak selera kan...;)

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

terbaik..resepi baru

IntaNBerliaN berkata...

bagus ni.. sardin mmg sedap.. hihii

wan nurul hezrina abd halim berkata...

alahai baru teringaty dok sarapan lagi..padanlah lapar lain macmnie

Myra Jay berkata...

Woww!! 1st time tengok.. Boleh try layan la pasni :D