Yang DiSaYAngi

Jumaat, 15 Februari 2013

NIP - nursing cover N nursing wear


Salam pagi kengkawan...

hari ni nak citer pasai NIP aku ngan izz...

so far mmg dari syawal dolu aku mmg NIP sudah kan...tapi aku bukan setakat NIP je...aku mesti cover kan...


so far mmg aku beli dari syawal kecik lagi...sekarang still guna N bawak ke mana2 untuk izz...so far syawal guna tu mmg ok...

tapi kalo izz semenjak dua menjak ni, dier susah la nak duduk dalam tu...hangat kata ko..kakkakakka...gayoo pon macam aku...cepat hangat je...dier nak susu pon tak senang kan...tapi aku belom ada keyakinan nak NIP macam tu je....so far kali pertama aku NIP izz tanpa nursing cover ni...waktu aku pakai baju ni...

baju ni jenis bertingkat2...so far ok la nak cover sikit kan....

mmg selesa aku pakai baju...TQ kat CIKMOT..sebab aku beli pon kat dier ni...mmg terbaik la...


mok...dah gayoo mcm pregnant je..kakakak...maap...mak jemah ke depan kejap...tak balance nak dukung si izz ni..kakakkakaka....ni dari mum dreams...so far ni pon ok gak...

tapi kalo guna jenis zip ni...macam ni
dari suri couture tu..mesti aku nak guna nursing cover, tapi izz tak mo guna nursing cover tu...

tapi aku ada terpandang 1 nursing cover mcm apron tu...

tp tak da kekuatan je nak beli kan..mmmm...entah la...aku tak segan pon nak NIP ni kan...



p/s : mcm mana yee...izz tak mo nursing cover tu...panas, berpeluh dier duduk dalam tu





11 ulasan:

fazilzura berkata...

aku jual yg jenis apron tu ehheheh kain coton x panas.

aku pun gune tuk bf amni..

kt luor mahei wehhh .. aku jual muroh2 jer, cume xsmpt nk upload gmbo

bj nursing dh lew mahei huuhuhuh

♥cikmOt♥ berkata...

amboi...dah leh jadi model nursing cover ni...comel jek mung pakai baju kaler pink tu tau

eh eh, sejak bila blog berubah wajah ni...takde dicanang pung...hehehe

jaa jaa berkata...

jaa NIP jer kalau terdesak.. ja lagi la belum ada baju nursing..ha ko, selak jer.. tp kena pandai cover la.. ni dh berniaga baju nursing ni harusla rembat satu kan.. tp tgh tgu gaji...

Cute Mum berkata...

uyun takder nursing cover pon sue.. selalu amik blanket atau napkin jer cover kat bahagian bawah badan.. kalau cover dengan kepala sara, mau die mengamuk & merajuk taknak df dah.. huhu..

Falsya berkata...

agaknye xde udara masuk sbb tuh izz xnk pakai nursing cover tuh..

mekchu berkata...

hahaha.. pernah sekali guna NIP kat wawa.. pun sama cepat hangat.. kita pulak naik rimas dia ekk ekk ekk kat dalam tu.. sudahnya masuk dlm keta jugak nak nenen..

Ayu azmir berkata...

kalau memerlukan penggunaannya.... dan berkemampuan apa salahnya....

Fieda Rafli berkata...

hihihi....kak fieda tak pernah guna..

Nad MamaZN berkata...

Kite pun xpenah gune
Abes2 trus cari nursing room atau surau
Paling koman bf dlm kete jek hee

wan nurul hezrina abd halim berkata...

nurul start dr sofia harammm.mmg tak pernah ada ponco2 bagai..haha mcm dah bunyi poco2 plak=)nurul nips jer mana2 bawak napkin n tutup sikit.huhu

IntaNBerliaN berkata...

saya pun xpnh guna.. :-)