Yang DiSaYAngi

Isnin, 18 Februari 2013

Opismate terkejut aku tak sarapan


pagi tadi aku tak break1st....

percaya tak korang?????????????
sila percaya...opismate aku pon asik bising asal aku x break1st...nk buat camno...B4 kuar umah tadi...aku dah bantai belasah minum N telan ni...


 alfalfa...


 esp + air oren...


pastu tak lama lepas tu aku minum 

  milo....tapi bukan setakat milo je....aku campur ni...


air rendaman halba....


aku dapat tau halba ni tambah susu...
pastu air rendaman tu, aku campur ngan milo...


klo nk minum gitoo mmg tak la..mmmmm..bau dier mmg kuat meh...adoi....

seb baik  boleh telan jugakkan...


tu yg kenyang lama tu....
tengahri baru makan...



p/s : gosok2 mata kengkawan aku tgk, aku x mkn

8 ulasan:

♥cikmOt♥ berkata...

akak pun selalu tak sarapan...makan pun sekali sehari jek

fazilzura berkata...

wah2 .. ku dok crik jgk halba ni .. x ketemu weh .. ke psl aku x g cokit heheheheh

nw ku pun x bp bfast sgt, lunch je tibai nasi ..

phtu mlm plak nasi time...

Nurzakiah Hanum berkata...

bagus

Nad MamaZN berkata...

Wa....!mmg susu banyak ek sue?

wan nurul hezrina abd halim berkata...

sejak opis nyer cafe terbakar mmg susah gak nak sarapan pagi2.huhu..kalau sue rajin m=kalau buat suo2 mcm sup ayam ker,ikan ker letak lobak putih sikit..tak rasapun bau lobak putih2..boleh hirup2 kuah sup2..membantu juga dlm banyakkan susu

IntaNBerliaN berkata...

semua ni utk tambah susu.. terbaekkk :)

IntaNBerliaN berkata...

semua ni utk tambah susu.. terbaekkk :)

Ya ALya berkata...

Ya lak tghari mmg jarang mkn....pg tu dh mkn kul 10...