Yang DiSaYAngi

Khamis, 14 Februari 2013

Review : Hantu Kak Limah 2 - husin, mon & jin pakai toncit


weekend cuti CNY ni ramai yang sana sini cuti2 kan...aku tak pon...duduk umah sudah...mmmm...takpe la...belom berkemampuan sana sini nak berjalan..tak pela..

tapi kami riang riakan hati kami ni tengahari sabtu, kami jalan2 alamanda sajooo(tu je la yang dekat pon) G tgk wayang...

untuk petama kalinyer aku tgk wayang selepas bersalinkan izz...dah nak masuk 5 bulan sudah...

untuk pertama kalinyer jugak aku bawak izz masuk wayang,....


kami tgk citer ni...
hantu kak limah 2 : husin, mon n jin pakai toncit

pada pandangan aku, x best, citer ni di klasifikasikan sebagai citer lucu, tp x lucu pon, hantu pon muka real...aku tau x tgk pon x pe....bila tibe hantu nk kuar, aku angkat izz, blocking aku..aakakaakakakakak...jahat punyer ibu kan...

citer dier buhsan sikit la...tak mcm sebelom ni...kali ni pon aku tak banyak gelak,....


klo di beri bintang....dari 5bintang...aku kasi 2 bintang la kot...


untuk izz aku bagi 5 bintang....sebab berjaya menyelesaikan misi masuk wayang tanpa bising2...terbaik...dier tgk citer sampai setengah jln...pastu tido...ada la dlm 1/2jam, dier jaga, dier tgk sampai abis...terbaik...

syawal..mcm biasa..ok je tgk...pastu tido...sebab mmg dah time dier tido...



p/s : pasni boleh tgk wayang lagi

12 ulasan:

Falsya berkata...

kite pun baru tgk ngan satu family...gile xbest..memule je la pastu dh rase mcm nak tido..nasib baik la free tiket..hahaha

Ya ALya berkata...

Ramai gak yg gtahu nyesal tgk cite ni....

ieyda berkata...

baiknya izz tgk wayang....nasib lah izz, dah ibu dia kaki wayang..

Cute Mum berkata...

dania sibuk ajak tengok wawa semput.. nak sangat tengok.. cuma tak pasti sara ok ke tak sebab sara tak suka bising sangat pastue die jenis berbunyi kalao nak tido.. takut ganggu orang jer.. aima kat nak try boleh.. time hujung2 tanyangan n midnight..

Lelaki Ini berkata...

tue la, ramai ckp tak best...

Nad MamaZN berkata...

Tgk iklan die pun cam tak syok jek

♥cikmOt♥ berkata...

eh tak kuat ke sound sistem dalam wayang tu???

akak lum pernah bawa anak2 p nengok wayang...riso takut depa terkejut ngan bunyian yang kuat gitu...

aizu's life berkata...

fuiyoo.. dh p tgk ke.. tul ke x bp nk best.. aritu kite tgk kt astro, intro dia. tgk cm best.. dgr brite pg td, kemungkinan diorg akan buat antu kak limah 3 lak pasni..

fazilzura berkata...

x best yew.. aku ni x suke tgk wyg cite melayu uuhhuuhuh

pak ajil pun x gemor.. rela dia g beli dvd je.. kalau cite omputih aci tgk wyg

jaa jaa berkata...

wah, bagusnya..ja dh lama x tgk wayang..takut Idlan buat hal..

Fieda Rafli berkata...

wah..cayalah izz dapat 5 bintang tu..tak kisah ye dia bunyi bising2 dan sejuk dlm tu..kak fieda tgk gak masa CNY baru ni..mmg kurang sikit kelakarnya..

wan nurul hezrina abd halim berkata...

wah dasyat izz dah g tgk film.hikhik nurulnie haa blum lagi pernah bawak anak2 ke cinema=)ermm tunggulah besar sikit takut depa tak behave.