Yang DiSaYAngi

Khamis, 28 Februari 2013

saya dah terrer tau



 ni gamba 2 hari semalam...

saya dah terrer tau..dah ke depan ke belakang macam start enjin kete..kakakka..
onyomatgesetgoooo...kakakkakakkak...


ni la posisi dier sekarang ni...nak setapak ke depan belom lagi...
tunggu la 2,3 hari lagi

abaikan yang berselerak kat belakang tu...en asbeen punyer keje..lipat kain..kakakkakak..

ibu dier dalam kepeningan...maap..




p/s :nasib la ada en asbeen..

9 ulasan:

jaa jaa berkata...

haha, comel.. irsyad pun dh gaya mcm ni... tp kejap2 jer.. tu yg x smpat nk snap..

Falsya berkata...

owhhh no...giant on the road..watch out...ahahahaha..mcm cantik je ikut laluan jalan..hehehehe

mekchu berkata...

wahhhh... izz dah pandai nak merangkak laaaa... start enjin nak bawak wawa jalan2 ehhhh...

Nurzakiah Hanum berkata...

ala tomei2

♥cikmOt♥ berkata...

teruja kan nengok perkembangan anak satu persatu...tapi bila diorang makin membesar...alahaii, rindu saat2 cam gini nanti...hurmmm

CheNamNam berkata...

wahhhh sgt rajin en husband mu...:)
tak lama lagi jenuh la ibu nak mengejor dia merangkak pulakk..makin bertambah penin lah ibu...:)

Nad MamaZN berkata...

Go izz go! :)

dayana yana berkata...

salam....

oooooo
dah terror dia.
akak dah lama cari map camtu
tak jumpa lak

eima berkata...

cepat kan izz ni ... br 4 bulan tu ...