Yang DiSaYAngi

Jumaat, 1 Februari 2013

Susah ke nak PUMP SUSU sambil bekerja

 
 
Salam pagi kengkawan...arini yang mana di wilayah mmg yahoo la yee...1st feb dah cuti kan sempena hari wilayah...tahniah kat aku gak...cuti hari ni..kakkakak...
 
sedang sedap2 hero2 kesayangan aku beradu di khayalan tu, elok la aku settlekan ape yang perlu....blog mak jemah jgn lupa jenguk yee....ni curi2 update sementara demo2 ni nyenyak tido tak hengat kan...baik yang dari tecik omelll tu, yang besar sikit sampai yang si abah yang konon tinggi tu..kikikikikiki...
 
 
arini mak jemah nak kongsi mongsi sikit pasal pump kat tempat keje...terutamanya kat workstation sendiri kan...
 
 
so far mmg aku selaloo jugak pump kat surau...sebab surau sangat2 la dekat ngan tempat aku...tapi kengkadang kekangan masa kerja tu yang membuatkan aku pump kat cubicle saja..
 
kalo nak di ikutkan pump kat surau lagi selesa lagi berbanding kat cubicle..tapi apokan dayo kan..kengkadang boss pon mencarik jugakkan...yang mana paham..ok la kan...mmmmm....
 
so nak tak nak kena la pump kat cubicle...cabaran pump kat cubicle ni...walaupun tempat aku hujung kat dinding tu...tersorok...tp aku mmg org selaloo datang kan...lagi2 lelaki..mana yang nak tanya pasal service la kan...elok pulok kawan aku sowang ni kalo tak beli surat khabar bukan dier la...sebab lelaki2 kat opis aku ni mmg suke membaca kat area tempat aku....dorang ni pemalas nak membeli..kakakka....
 
so kengkadang ada yang perasa bila duduk sebelah tgk aku pump, berlindungkan dengan shawl kan...yang paham akan kata
"oit...buat stok susu ke"
 
aku akan balas...
"ye arrr..bukan stok la utk anak aku..ko ado...kakakkakka"
 
 
tapi yang mana bujang tu, terpinga2 jugak la menanya kan..aku juz cakap...
"buat bekal la...ko nak..kang ko nak, ko jadi anak aku pulok.."
 
terus dorang cakap..
"sengal ko ni sue.."
 
 
tu la tanya banyak2 lagi...so far buat masa ni naluri keibuan tu kuat buat aku rasa tak la janggal bila pump kat cubicle kan....opismate aku pompuan yang duduk sebelah aku, cukup la suke kalo aku pump...suke dier tgk flow susu kuar sikit sampai kuar banyak...terruja dier..dier jugak la yang tak bagi aku pump kat surau..sebok nak tgk...tp dier jugak yang cover aku kengkadang kan...kikikiki...
 

 
spectra 3 ni sangat berjasa pada aku selama 4 bulan ni....tp aku nak let go la...
RM300...ada yang nak tak...kalo nak kasi tau ye....kalo ada kengkawan korang ke...kasi tau la yee...
 
 
 
 
p/s : nak letgo, sebab nak amik yg lebih ringan...yg penting bukan FS la...kikikiki
 


8 ulasan:

Cute Mum berkata...

oklah tue sue.. boleh nak pump kat cubicle.. uyun susah sangat sebab tempat nie terbuka.. nasib kalau kat cctv tak nampak tempat uyun.. tue bila line clear pump jer kat tempat sendiri..

jaa jaa berkata...

wah..sue mmg sengal la..haha.. selamba betul.. jaa x seberani sue.. segan nak2 plak guna pum manual jer... patut la jaa tnya sue pasal pam dpn student, sue jwb pam ajer..hehe.. tabik la sue..

aanie berkata...

FS terbaek la sue...hehe...

wan nurul hezrina abd halim berkata...

Ramaiyg nk let go spektra.nurul dlupun perna guna.lani dah let go..ni adik pj nk let go pump.nurul guna madela swing.pueh ati.ringan.memg pump ktcubicle pyh.tp nurul suka pump ktcubicle lg.hehe.mujur xda laki yg rajin btndg

Ema Blog berkata...

kerja kan lama...susu akan banyak..tak akan nak bertahan...lama-lama susu akan meleleh sendiri... cari tempat yg sesuai nak berPUMP...hehehe

online kat rumah baru boleh dtg ke blog sue

wan nurul hezrina abd halim berkata...

Sue,adik nk jual xtawla buat apa.huhu..dia kta lama lg nkguna tok 2nd bby..tahla.huhu diapun ank xsusu bdn.puas consult kta xda susu

Nad MamaZN berkata...

Terbaik la sue...
Demi izz kan?

IntaNBerliaN berkata...

wah hebat sue ni.. bagus... bersemangat!! :-)