Yang DiSaYAngi

Khamis, 21 Februari 2013

susu ibu pembesaran berbeza..

artikel aku amik kat pa ma bulan mac 2013...

pada aku selepas syawal hidup ngan aku..1 je aku pk yang anak2 ni tak besar,x pe nak buat camne ibu abah dier mmg tecikkan,so anak2 pon ikut jugak tecik,x bam bam mana pon..pada aku janji sihat..pada aku..itu je yg penting pada aku nak membesarkan anak2

p/s : ngantok,segarkan mata dengan nyanyi..yeeee..

8 ulasan:

Falsya berkata...

kecik2 cili padi okayh...;)

Nurzakiah Hanum berkata...

great

eima berkata...

janji sehat kan .. alisha kecik sbb gen aku kot tp fahim tinggi dan bambam waktu baby dulu

fazilzura berkata...

haah la beb , x kisah la... janji anak2 sihat ..

anak2 aku mmg kecik2 bambam cm aku zaman kecik2...

fieda berkata...

dah ayah dgn mak kecik , kecik la anknya kan..mcm anak2 kak fieda la..

Myra Jay berkata...

Betul tu, yg pnting sihat

jaa jaa berkata...

betul tu sue, kita ni nk anak2 sihat jer..

wan nurul hezrina abd halim berkata...

nape sue tak bawak buku nie tunjuk pd nurse tuh?hehe