Yang DiSaYAngi

Rabu, 6 Februari 2013

susu tak nak kuar

 
 
 
SUSU TAK NAK KUAR...
 
 
stress sudah membelenggu diri ini....
 
langsung tadi aku pump, takmo kuar langsung..menangis aku kejap...
 
bila aku G kat tempat aku...kengkawan sengal ni tgk aku muka selengge, di tanya mengapa...bila di jawab...boleh buat main pulok..dorang tau x aku ni tgh sedey..boleh pulok...dok gelak2...
 
suke dok kata..
"takpe, susu kat umah banyak lagi"
 
 
"takpe stock 3 bulan banyak lagi"
 
payah bila ada yang tak memahami bila kite dalam kesedihan..tapi bila kiter dalam kegembiraan, seronok bukan main...tai kalo adu kat en asbeen..mau jugak di cakap kang..
"kawan awak kan..nak buat camne"..
 
 
lagi down...cuba la bagi kata2 semangat..
 
tapi mengapa stress...
stress sebab kerja yang melibatkan sistem ni susah..lembab giler sistemnyersebab ramai yang gunakan...so erja mmg tak surut la...kena tunggu petang la baru boleh buat..senang..laju bukan main...tapi tu la kesian kat syawal N izz pulok..kalo en asbeen je amik dorang...lagi kesian..mmmm
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
p/s : memerlukan kata2 semangat yang sedang merundum ni

13 ulasan:

Falsya berkata...

tamao la stress2 mak jemah...sabar kayh..

Mama Vogue berkata...

Bertenang sue, bertenang..
BF mommy ni mmg takleh stress..
Sambil pump tu sambil bayangkan ler muka izz yang comel tu :)

ieyda berkata...

ko jgnlah stress, lglah susu xnak kuar, cuba ko gi makan coklat utk hilgnkan stress....pastu baru ko gi pam...insyaallah kuar lah susu tu..

fazilzura berkata...

saba mak jemah , ko xnak coling2 aku yg penah wat system ni ..

penah alami pe ko alami , time ngdg plak tu .. aku rs nak bako je system tu .. tp kalau time nk balik , time tu la laju psl xramai org gune..

jgn la stress beb , aku rs beter ko pum time ko solat , smbil pum .. smbil baca Quran (cm aku wat now) .. susu bnyk tauuu .. aka berkattt .

myb sbb time tu jiwa kite tenang

Nad MamaZN berkata...

Harap2 dh beli voucher kt deal..
Mungkin tu bleh kembalikan semangat yg hilang =)

Takmo stress2 k!
Cuba.tenangkan fikiran japp

IntaNBerliaN berkata...

Jangan stres2 ye sue.. nanti kalau sue lg stress lagi susu tu xmo kuar...

Relax dulu, nanti ptg2 sikit.. lps sue lunch.. mesti susu makin melimpah..

Nurzakiah Hanum berkata...

kalau melibatkan sistem memang payah kan

♥cikmOt♥ berkata...

jangan stress...rileks...

kena calm down...

inshaallah dipermudahkan nanti...

Cute Mum berkata...

lain kali sue jgn mengadu kat orang yang tak sokong PSI nie.. uyun pon tak pernah mengadu kalau susu drop sebab tau diorang tak paham.. sebab kata-kata diorang boleh bagi elemen negatif kat kita..
lebih baik sue mengadu dan amik semangat dari orang yang sokong PSI.. kompom sue bertambah semangat semula..
uyun 2 hari nie susu drop sikit sebab selsema.. ada gak risau kalo tak dapat supply untuk baby.. sebab sehari baby minum dekat 24oz.. iffah lagi... tapi setiap kali pump uyun doa semoga cukuplah susu nie untuk mereka... insyallah jiwa kita tenang, susu pon akan keluar...

jaa jaa berkata...

xpe sue, sementara je ni.. relaks k.. macam ja aritu semgu lbh xde.. tp pastu ada..masa tu mgkin sb peyed.. tp sue stress sb keja.. lg la kejap jer..yg penting minum air byk2.. kasi tenang...

eima berkata...

Kan aku dah kate ari tu jgn stress susu tak keluar..dah pi rehatkan minda jap....

Fieda Rafli berkata...

takmo stress ye..rileks jer dan pikir yg baik2 jer..

Ya ALya berkata...

xmo stress la su....tak cun ar klu su stress...