Yang DiSaYAngi

Isnin, 4 Februari 2013

TQ sayang

 
 
salam pagi semua...
lemau tak pepagi ni...wahhh...aku jugak tak lemau papgi ni kan..
 
muka ada sinyummm meh..mana taknyer...
suke tau mak jemah dapat ni..
 
 
 dapat Jam tangan...suke sangat tau...
dapat dari en asbeen
 
sempena apa???????????????
 
sempena aku dah hampir dua tahun tak pakai jam..kakakkakak..betoi wehhh...mana taknyer..lepas jam aritu rosak, asik tertangguh2 je nak membeli jam kan...
 
sekali ni la hasilnyer..
bila...................
 
di ajukan soalan..
 
"sayang awak nak tgk tak jam ni.."
 
 
tanpa tunggu jawapan, terus dier pegi kat area jam tu...
sekali terus amik..n bayar terus...
suke mak tau...
 
 
walapun tak mahal mana pon...beratus2 bagai..tapi tetap suke sebab dari yang tersayang...
 
 
 
p/s : muak ada sinyummmm
 
 
 
 


5 ulasan:

Anum berkata...

salam isnin
singgah pagi
apa khabar pagi ini

jaa jaa berkata...

wah, bestnya... mesti la suka pemberian dr hubby kan.. tak kira la berapa pun harganya..

Masya berkata...

MASA ITU PENTING... PANDAI PULAK DIBERI HADIAH JAM HIHIHIHIHI.....

Nad MamaZN berkata...

Kite suka dpt jam =)

Myra Jay berkata...

Cantikkk.. Tahniah ye :D