Yang DiSaYAngi

Rabu, 20 Mac 2013

Bersemangat hari ni


Hari ni keje menimbun kat atas meja pon aku bat tak tau..hari terasa macam semangat je..buat keje pon mcm nak masuk dalam PC je muka aku ni..siap bersila kat atas kerusi ko...


sekali bila semangat berkobar2

sekali bila system buat hal..mmg nak kena hempuk gak PC ni.kakkakak..
nampak semangat nak hempuk PC..kakakkak..


semangat ko buat keje, sampai menyanyi2 bagai..boss tak da baru semanagt buat keje..kakakkaka...


ada ke org macam aku..



hari ni baru bukak HP setelah M aku besar nak charge HP kakakakkakak..sengal kan..sekali bila on..mak aiii banyaknyer yang mencari,..bila aku on tak da lak yg mencari..senyap je HP ni.kakkakak




p/s : lapaq

12 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

go go

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

buat kerja ni kadang2 kena ikut mood kan ...klu tengah rajin cepat je siap bila malas sikit pun tak usik

eima berkata...

aku pun semangat bila boss takdak hahahhaha

fazilzura berkata...

wakakak eleh2 ko ... xde bos baru rajin yew...

♥cikmOt♥ berkata...

semangat itu kan perlu ...kalu tak semangat, jom meronggeng...hahaha

Nad MamaZN berkata...

Harap berterusan la bersemangat camni hee

aanie berkata...

sama la..bos xde barulah keje dtg bertimbun2...time bos ada, xde lak keje nak dtg.....

Ya ALya berkata...

Time banyak mmg banyak...time xde termenung je la..xpun mkn byk2

Azian Elias berkata...

boss tak de baru semangat buat keje ye??? alamakkk. apa lah yg staffs i buat kat office tu ek??? hee

Falsya berkata...

sama la kite sue..kalau dtg mood rajin tuh lupe segala2..bile dtg malas, hurmmm,main jeling je keje2 tuh semua..aahaha

wan nurul hezrina abd halim berkata...

bila rajin apapun boleh bila malas apapun tak bleh..haha

IntaNBerliaN berkata...

sy ms keje dulu, time boss xda tu la suka sgt.. hihii