Yang DiSaYAngi

Jumaat, 1 Mac 2013

counting 9 day




Lagi 9 hari menghitung waktu...



apa yang di hitungnyer...
menghitung hari kelahiran syawal yafiq ke muka bumi ALLAH ni...

saat aku sebagai ibu melahirkan syawal yafiq dengan penuh kepayahan..masih teringat2 akan kejadian itu...gembira, sedih, sayang semua bercampur baur...


planning utk syawal yafiq...

tak tau lagi...egat nak bawak syawal yafiq G sini..

AQUARIA KLCC

en asbeen pon ok sebab kami tak penah la sambut bufday syawal betoi2 kan..teringin jugak tu..tp tu la aku ni takut la si syawal tak suke kan...mmmm..mmg dier suke tgk ikan..tp ikan kat kolam bawah blok tu...ni ikan legar2 kat kepala dier, tak tau respon dier camne...






p/s : syawal tak counting...ibu dier yg lebey

9 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

selamat pagi

♥cikmOt♥ berkata...

wahh...akak hitung hari esok bleh...sok besday en suami...hahaha

Cute Mum berkata...

try jerlah sue.. tapi jgn sedih bila anak tak respond sebb harga tiket mahal kan.. mcam kami menyesal sikitlah.. tapi nak buat camner.. janji dah bawa anak-anak jalan..

eima berkata...

ai hitung hari gak la ...kiki
ko kena bw aku sekali tau sue...ai kan kembar syawal ...hahaha

lizz berkata...

waa bestnyer...memang biler birthday anak2 mak yang super duper eksited kan...

Falsya berkata...

aunty tlg kire sekali hari utk syawal okayh..;)))

jaa jaa berkata...

erm, ok kot dia nti...

Nad MamaZN berkata...

Kalu nk murah tgk ikan p la pusat sains negara
Rm10 utk dewasa jek
Besar syawal n izz free
Dlm tu ada byk mainan
Lepas tgk ikan bleh p main kt dlm tu
Serius best utk bidak besar syawal
Yg penting murah hehee

Syawal x buat bday psrty ke? Hehe

Myra Jay berkata...

Wahh bestnyer.. Mesti Syawal ok tu