Yang DiSaYAngi

Isnin, 4 Mac 2013

Dataran Gemilang - Kami datang - Awas gamba banyak


Weekend ni di isi dengan riadah bersama family cenonet ni...dah weekend lepas BZ ngan koir kan...so minggu ni kiter memBZ kan diri ngan family,...best sikit...

tujuan kami sabtu tu, kat dataran gemilang, kat bulatan depan kementerian wanita, kementerian penerangan, presint 4...B4 sampai PICC...

mmg dah tau lama, jejak je belom lagi..elok je sampai  tak ramai org..ok la tu kan...

cetek sangat airnyer..mmg untuk bebudak la...

mak budak pon siap sedia nak berendam gak...tak kan nak jaga dorang ni nak pakai jeans kan..mmm..pastu basah2 masuk kete..mmm..masalah pulak tu..

en asbeen dah angkut si izz masuk dalam sana...cukup suke la budak tecik tu..

korang tgk la si abg syawal ni..

 org baru lepas nangis ok..mmmm...masalah betoi kalo ajak berendam ni tau...


 nak ko..muncung si ibu yang lebey..bila pujuk minta cium...punya la meraung..malu  pulak aku..si en asbeen N izz dah larik jauh dah ..adoi...


 budak tecik ni suke sangat la berendam tau



 muka semangat nak berendam...menjerit tak kasi abah dier duduk kat tepi tangga tu..nak ke tengah pulok

sessi si adik pujuk si abg ajak mandi...
tu la gaya syawal bila di minta cium adik..dahi dier di laga kat dahi adik dier...ok la tu dari tak da kan...

dah bila abahnyer...udah2 la rehat..izz ta sabar ni nak rendam lagi..


si syawal terpaksa la aku ke tengah ngan dier..dah lama tu, baru ok..siap senyum2 lagi...seronok..betoi2 bawah leher die paras air tu...

yang bestnyer dier geli baju tu melekat kat badan dier, so dier minta la abah dier bukak baju, ok la setakat bukak baju, sekali seluar dier buakak sendiri...sudahnyer dier sowang je nogel2 kat situ..malu mak tau...adoi....






 izz ngan ibu dah selamat tukar baju bagai N izz pon dah selamat beradu dah...
kena se dass mmg tido la..

si abah tu nak naik...sekali si abg syawal tu tak mo naik..hamikkk tadi dier jugak yang tak mo tuwun..
last2 dier jugak la takmo naik..korang tgk la dier sowang je tak naik lagi..
landing sowang2..





siap kocak2 air..ko tunggu la abg syawal, abah siap tukar baju je...bersilat la korang ye...

mengamok nak tuwun lagi...

paksa rela je nak pakai pampres ni..

opss...cekci pulok...di pandang sepi je kolam tu erk..kikikiki



so far ok la, tapi yang kureng tu tak da tempat tukar baju, so terpaksa la aku tukar baju kat dalam kete...si abah je tukar tempat lain...


lepas ni boleh G lagi..



p/s : ahad duduk umah

18 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

hapy

ieyda berkata...

ko gi sana hari sabtu ke? aku lak gi semlm....lum ada masa nak wat n3 nie...same la kita kan...hihihiihii

♥cikmOt♥ berkata...

owhh takde tempat tukar baju ek...tu memang masalah sikit la kan...kalu anak2 takpe...mak anak2 ni leceh la plak

Zee Suhaini berkata...

bestnya..amboii akak,siap warning lagi..hehe

Falsya berkata...

seksinye dak syawal...ibu pun nak tumpang mandi gak tuh sebenarnye..kihkihkih

Che Rosliza Che Mat berkata...

Seronoknya mandi-manda..

eima berkata...

skrg ni start balik dah musim HFMD tau .. kena lebih hati2 nk gi tmpt public gitu ...

tp besh sb dpt berendam skrg ni kan musim panas dah lama tak hujan kan....

dayana yana berkata...

tak de org lain ke...

Ya ALya berkata...

amboi kemain suka lagi si syawal n izz tu.....

Shima Salleh berkata...

sonok la xde org hihi...
Lama bebenor tak gi sini, ghumah pon dah lawo dah! Nak baca entry sebelum2 ni sampai khatam. Okey

jaa jaa berkata...

hehe, idlan sejak mandi laut haritu pantang nampak air (sg, laut, tasik) suma dia cakap "mandi!!!" erm, dok ajak jugak hubby p mandi kt putrajaya.. tp blm berkesempatan lg.. lupa la pasal dataran ni..

Alycia berkata...

kat situ mmg ada kolam tmpat mandi ke.. awat kt slalu lalu xperasan huhu..

Nad MamaZN berkata...

Nnt kite p sama2 ek! :)

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

ok gak..jomlah sabtu nie jumpa disana hahahahaha

fazilzura berkata...

gambo last tu terbaek wakakakakka

Ema Blog berkata...

aucch,, cekci yg last tu

wan nurul hezrina abd halim berkata...

uikkk takder tempat tukar baju ek?kalau anak2 tak kisah so anak2 jerlah yang mandi.huhu

IntaNBerliaN berkata...

haa tu diaa... dari taknak main air... sampai terus xnak naik.. hihii