Yang DiSaYAngi

Selasa, 19 Mac 2013

Exercise boleh membuatkan pengeluaran susu yang baik



Ni citer ahad lepas..aku ada join purple walk..

so mmg dari ahad pepagi bute tu lps solat subuh aku dah kuar...sampai je kat persiaran perdana tu aku semangat meh senam seni bagai..mmg menjejeh peluh aku kuar...best woo..semangat aku bersenam seni N purple walk bagai...mmg terserasa segar badan aku.....dah lama sangat aku tak exercise..bak kata laki aku...kalo badan tu selaloo aktif sana sini kuarkan peloh...bila dah lama tak buat mmg rasa lain sikit..

balik dalam pukul 11am, mmg tak la sempat pepagi tu nak pump kan...balik pulok si izz ni tido..alahai baru nak kasi zass suap kat mulut dier susu fav dier ni..bila ngan en asbeen, izz ni tido lama tau lepas susu...kalo ngan aku duduk, tak sampai 2 jam, sebok nak bangun..adoi...


elok tu aku perasan miss B tak bengkak, tapi rasa penuh, nak pump, terus lupa, dah penat+ngantok..elok tidokan syawal...terasa basah baju aku..mmg dah lama tak rasa nikmat basah baju akibat susu ni..last pon time pantang aritu..mmmm..kikikikiki...elok je aku nak buat projek pump, sekali en asbeen masuk bilik, bawak izz.alahai  ini budak macam  tau2 je...mmg selaloo camtu, elok nak pump, mesti dier jaga..mmm...elok la kasi kat dier...

dah petang pon sama jugak basah lagi baju aku...terus la aku pump sambil main2 ngan syawal N izz...semangat weii 15min terus dapat 5oz...pergghh aku dolu nak dapat 5oz ni kalo ngah bengkak...tp tu tak la bengkak pon...bestnyer...tu la nikmat kot bila org yang dapat pump 15min dapat hasil yang memberangsangkan...

gamba aritu mmg tak amik la...tak sempat..

ni gamba jumaat lepas..


 alhamdulillah rezeki yang di beri...
hari jumaat tu..pagi dan petang..tak penah aku dapat gini tau...rasa nak nangis je bila dapat gini..

semalam elok aku "fly " g  "abu dhabi" ngan fahrin ahmad...elok aku pump sambil izz tido..alhamdulillah 5oz lagi...rezeki dariNYA...


ni la perasaan dorang yang selaloo dapat gini kan..aku tak la selaloo tapi adalah jugak...so far petiais tak la penuh...tapi alhamdulillah cukup untuk izz..



p/s : tapi kalo tandem nursing ngan izz, mmg tak la..dier tu cepat rimas..dier tak mo ada yang mengganggu selain dier sajoo di ribaan tu.adoiiii

18 ulasan:

puan.mila berkata...

betol2..prasan gak klu byk exercise msti susu akn byk..exercise klu sbuk kn diri buat krja umah je..hehe

♥cikmOt♥ berkata...

kalu gitu lepas ni kena rerajin bersenam la...

akak pun selalu fly ke abu dhabi tu...suka nengok meera tu...dia skang memang menetap dok sana...apak dia flight engineer syarikat kat abu dhabi tu...patutlah pum...selalu skodeng dia punya instag...ihikss

Fiza Rahman berkata...

Alhamdulillah...rezeki anak. Banyak tu. Saya paling banyak klo pum pon dpt 3 botol penuh untuk 1st pumping session.

Nurzakiah Hanum berkata...

:)

Tanpa Nama berkata...

Kleenex & digi...duit tabung anak2 ☺☺

eima berkata...

alhamdulillah ....

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

murah rezeki izz..
jue tumpang senyum..alangkah indahnya perasaan itu..hahahhaha

aanie berkata...

alhamdulillah.....happy kan dpt susu mcm ni...

Myra Jay berkata...

Alhamdulillah murah rezeki susu ;D

Ema Blog berkata...

wah, banyaknya keluaran susu selepsa exercise

wan nurul hezrina abd halim berkata...

WAHHH dasyat tuh stock sue..nurul nie dah 1 tahun 9 bulan still minum susu ibu ajerk n masih pump cuma dah tak meriah..hari2 hanya 3 botol 4ozz jer bawak alik.huhu..nak tunggu 3 bulanjer lagi

wan nurul hezrina abd halim berkata...

tapi kena excersize lah kot..badanpun sik naik jer tak turun2 berat nie aiseh!

jaa jaa berkata...

bestnya... tahniah2..

Ya ALya berkata...

tahniah....

Shima Salleh berkata...

alhamdulillah rezeki lebih tu sue.. mmg terasa nikmatnya bila sesekali dpt lebih drpd biasa... tahniah ye sue :)

fazilzura berkata...

chayok2... baguih la gitu
mmg hang jenis kene bersenam baru susu meriah nok ...

aku mmg jenis x dok diam pun kt umah ... kene plak agak nye pg tu ko teguk air masak x hingat , lg laaaa bnyak

Crew Fathi berkata...

Alhamdulilah... =)

IntaNBerliaN berkata...

wah bagus ni.. mksudnya sue nk kne slalu xcrcise la