Yang DiSaYAngi

Jumaat, 1 Mac 2013

Hasil kerja syawal


Salam pagi kengkawan..

Syawal n izz ni kongsi 1 almari tau..semangat mak pak dier ni belikan lemari ni dolu untuk syawal N izz..
dolu kosong je lemari dorang ni, tak da deco2 tau..semalam en asbeen G kedai kat bawah blok tu, semangat la belikan syawal stiker untuk syawal, pastu sebook la suruh aku yang sediakala sebok ni layan dier bukak stiker tu...

korang tgk la hasil kerja syawal yafiq..

pandai pulak haa dier susun2 tu

dorang je 1 lemari...abah dier pon lemari sebelah tu...aku????????????

pon 1 lemari jugak...lemari yg di sediakan kuarters kerajaan ni la..untung la..nnt ada anak 3, 4 lagi tak tau la..kakakkakak...bertambah la gamaknyer lemari2 ni...


kretip anak aku ni..macam aku..puiiii



p/s : makan banyak pagi ni

6 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

semoga hari2 anda bertambah ceria di awal march ini
moning..

eB berkata...

ha3... leh tanggal balik tanpa kesan ke tuh sue? ;p

Falsya berkata...

hhahha..redha je la ye ibu...sgt kreatif tuh...kihkihkih

Nad MamaZN berkata...

Kretip :)

Myra Jay berkata...

Hehee, ok gak tu.. Tp harap cat tu xtertanggal la in case diorang nak cabut balik

jaa jaa berkata...

hehe, baru la berseri lemari syawal..