Yang DiSaYAngi

Jumaat, 22 Mac 2013

ikut perangai si abang


cerita malam tadi.....dah malas2 sangat..masuk bilik memasing...untuk time to sleep...

sekali sebok la si adik bila abah dier letakkan dier kat bawah...terus terjah laptop nak tgk citer pocoyo yang abg dier tgk/...


 dah macam nak masuk dalam laptop dah ni..kakakakka...dari jauh tu merangkak, nak tengok apa yang ada dalam tu...



dah penat meniarap pulok..nampak pulok haa posisi gitooo....tak kelip bijik mata tgk karton...sama sangat2 perangai abah, ngan abg syawal dier



p/s : bahagia rasa...sekejapan tgk dier dah membesar

9 ulasan:

ieyda berkata...

nanti dicakaunya lapotop tu, habis semua...hihihihih

Nad MamaZN berkata...

Comel mcm biasa :)

fazilzura berkata...

abis la lepas ni .. 1 umah dia xplore..

Nurzakiah Hanum berkata...

ala comelnya dia

eima berkata...

comey la izz ni kan ... cam licin je kulit die ...

aanie berkata...

dah pandai tengok kartun dah....:)

mamafarah4 berkata...

hehehe..kalo ada abg dok sebelah sama2 mesti tomei..

jaakechik berkata...

amboi kecik2 dah pandai nak menjeling laptop yer. besar sikit lagi mesti nak kongker kat dia sorang tu...hihihihi...

jaa jaa berkata...

amboi, dh pandai tengok kartun dh dia nih.... senang la sue nk bt kerja pasni..