Yang DiSaYAngi

Jumaat, 22 Mac 2013

JOM MAIN TEKA-TEKI


Hari ni waktu lunch lama....so jalan2 jap...cuci mata..kuar duit...

so mcm berkenan ngan lip gloss ni...
bukan sebarangan aku nak membeli brand ni kan..brand mahal jugak ni, bagi aku la...


so jom teka-teka...

HARGA LIP GLOSS AKU NI..?????????????

hanya boleh jawap sekali je...
tarikh tutup arini sampai pukul 12.00AM..

ok...sila2..


elok pulok minggu depan gaji kan...rezeki korang la kalo jawab betoi kan...aku kasi something utk korang yg jawab dengan tepat...sila2 yee...


p/s : jawab jgn tak jawab yee

21 ulasan:

mama tisya berkata...

brand apa tu..nk teka rm 9.90

Nigina berkata...

ala aku tau.. takpalah aku bagi can kat orang lain

Zee Suhaini berkata...

wah..teka yer..maybe 29.90 kot..hahaha

Nurzakiah Hanum berkata...

saya teka rm19.90

♥cikmOt♥ berkata...

hahaha, akak fail bab teka teka ni..lagi pulak tak pernah beli menda alah gini...ihiks...

Masya berkata...

nak cuba teka jugaklah mana tahu ada rezeki rm 14.90 :)

*azni* berkata...

hok aloh..pyh gak main teka teki ni..

sy teka 9 hinggit..main tibai jer..haha..

Ya ALya berkata...

ya teka RM 19.90...tibai je la....

fazilzura berkata...

pulok ..

rm20.99 ke.. ke rm 35

iduraz berkata...

nak teke...mesti around rm 29.90..

MuMMie BeRRy berkata...

rm 9.90

eizan nor berkata...

RM10.90 cuba je..

eizanizam80@yahoo.com

Mama Vogue berkata...

RM29.90..
hihihi..

eima berkata...

teka 12.90 je la .. aku pun tatau ai tak pakai la mende gini

lurun namzar berkata...

saya teka. rm59.90

Nad MamaZN berkata...

Rm17.90

Shima Salleh berkata...

alamak! ku tak berapa arif la.. ku tak makai plok mende alah nih ha hihihihi... selamat meneka kepada peneka!

gewecun berkata...

jalan2 ..jumpa blog sue...nak try jawap ya..:)

jawapan:rm9.90

maceh

Cute MuM berkata...

Rm13.90.. hahaha.. main tembak jer sbb xprnah beli lip glosss...

jaakechik berkata...

dah tutup ke belum contest ni, kalo belum, jaa nak cuba teka laaa... regenya RM12.90....??

Nini D.. berkata...

aisey...aku dah terlepas lah pulak!!!!