Yang DiSaYAngi

Isnin, 18 Mac 2013

kejadian pelik di pagi hari - part 2


korang ingat tak akan kejadian pelik haritu

pagi ahad tu berlaku lagi..kali ni video citer oggy yg syawal suke tgk..mmm...

elok aku mandi pagi tu, tetibe kat lengan kanan aku ada bekas ni..




nampak kesan mcm cap jari...nampak mcm bekas jari org genggam lengan aku..bila di fikirkan, tak da pulok enasbeen pegang tgn aku, mahupon syawal...mmmm....

aku ckp ngan en asbeen..
"awak pk tak ape yg saya fikirkan?????????????"


pagi ni nak g keje, mandi pagi pon ada lagi..padahal bekas pagi semalam dah x da dah...




p/s : pelik berganda

13 ulasan:

fazilzura berkata...

beb , g la berubt .. or baca la Yassin then renjis air Yassin keliling umah ...

naik bulu rome den

KuNanGKuNanG berkata...

nampak jelas kesannye tu..

eima berkata...

hmmm ade sesuatu kot ..mana tau ade mende mengikut tp yg peliknye anak ko tu idak la plak melalak ...hmmm

aanie berkata...

cite oggy lak?

tido basuh kaki sue...

ieyda berkata...

ape tu....

Falsya berkata...

ayoooookkk..before nie penah jadi gini x?

jaa jaa berkata...

huhu..lain macam dh ni...

eB berkata...

hmmmmmmmmmmmm.... ader mimpi pelik2 x?

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

eeeeeeeeeee...takut tetiba...
try pi jumpa ustaz sue

wan nurul hezrina abd halim berkata...

alahai sue..meremang bulu tengkuk nurul..g lah berubat kat darul shifa ker sue

Nad MamaZN berkata...

Mak aih, jelas kelihatan!

wan nurul hezrina abd halim berkata...

salam jenguk sue di petang selasa=)

Shima Salleh berkata...

hemmmmm....