Yang DiSaYAngi

Khamis, 14 Mac 2013

kejadian pelik di pagi hari


aku tak egat pagi tadi di antara jam 2-4am kot..

mmg kami 1 family dah biasa akan bukak ayat2 al quran kat laptop ni untuk kami se family...
benda ni semua dah jadi kebiasaan kami sudah...

tapi yang peliknyer...tadi pagi aku terjaga bila en asbeen pon terjaga tetibe laptop tu kuar suara citer pocoyo kat you tube syawal..mmg B4 tido syawal ada tgk pocoyo kat you tube..tapi en asbeen dah tutup dah sebab nak bukak ayat al quran..

tapi pagi tadi ayat al quran dah tutup tapi suara pocoyo tu ada...tu yang en asbeen N aku bangun..aku tgk je en asbeen bangun tutup you tube pocoyo tu..

pasai pe erk...aku pon tak tau...

si abang syawal ni kalo tak tgk kartoon pepagi..mmg tak bangun la jawapannyer


si kaki panjang ni


ok saya dah bangun..



p/s : mengapa erk...pelik pulok aku

14 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

hehehe
sabar je la

fazilzura berkata...

jeng jeng jeng

syawal ni sure tinggi ..

anak lelaki mmg slim phtu tinggi kan ..

♥cikmOt♥ berkata...

jeng jeng jeng...jangan biarkan anda diselubungi misteri...

eima berkata...

haaaaaaa sape tu buat.....

Shima Salleh berkata...

hihihi.. adalah tu kesilapan teknikal.. padahal mlm td pun ku trdgr sesuatu huhuhu

Ya ALya berkata...

sungguh misteri.....cepat siasat...takut tak.....

Ema Blog berkata...

jeng...jeng...jeng..

aanie berkata...

maybe x tutup bebetul kot mlm td?

kemain lasak syawal tido...

mama ila berkata...

ayookkk..memang misteri...

Nad MamaZN berkata...

Jeng jeng jeng..!
Syawal tukar sendrik kot
Hee

Nini D.. berkata...

aku lagik pelik!

Myra Jay berkata...

Jeng jeng jeng... memang misteri nusantara nieh :D

Tak pasti lak nape

Nana berkata...

seb baik pcoyo
klw tetiba terbuka cite antu mmg saspen gak tu heeh

wan nurul hezrina abd halim berkata...

heheh cer tanya syawal betul2..hehe