Yang DiSaYAngi

Khamis, 21 Mac 2013

kemas tak????????





kemas tak meja aku arini..

mesti la kemas..sebab keje aku dah settlekan tadi...kalo ado yang bising aku tak buat keje..mmg aku ketok dier..akkakakkaka....

petang ni leh pump ngan tenang kan..kikikiki...sesambil buat keje yang tak memerlukan meje...hanya pandang PC je...semak data ok..kakakkakka..

pagi esok baru buat keje lain..semak lagi meja aku pagi esok...



p/s : semangat ko keje 

15 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

wow kemasnya

Ya ALya berkata...

kemas sangat......
sok nak tgk meja yg bersepah lak yer.....

Fiza Rahman berkata...

Kemasnya. Boleh kemaskan meja saya tak...hehehe...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata...

5s ke cik kak..
vovee...
kite ni tempat ayam nk berteloq..
penuh 1 meja, biasa la report utk suku thn pertama in progress..
insyaAllah, bln 4 ni clean n clear kot..
kot la.. heheheh

shark berkata...

kemas :)

LiYa HaNiF :: berkata...

meja liya ni tengah bersepah2 dengan document... hehe

fazilzura berkata...

kemas sgt ..ala2 cm nak pi bercuti 1 minggu beb

♥cikmOt♥ berkata...

ye ke wat keje...kemas jek ni...
ok saya tak percaya...hehehe

*azni* berkata...

kemasss kak ton..hehe..

MuMMie BeRRy berkata...

salam kenal..

Nad MamaZN berkata...

Berkilat meja tu ha
Hehe

LYAfrina berkata...

hihi.. lya klo tgk bz dgn keja mmg tunggang langgang la meja.. klo dh settle, bru kemas je meja.. tp y kemasnya seminit je, y bersepah tu..berrejam-rejam

wan nurul hezrina abd halim berkata...

nie 5s ke laling?hehe kalau dok tak kemas lertuw..hehe

fieda berkata...

amboi kemas kemain mcm nk bercuti panjang..hihihhi

IntaNBerliaN berkata...

ni mmg kemas betoi ni.. :-)