Yang DiSaYAngi

Jumaat, 8 Mac 2013

kesihatan izz semakin baik



tergerak nak buat demi NURUL

TQ NURUL 

rentetan dari AKU CUTI JAGA ANAK ....aku cuti sehari je...

aritu aku tgk sebelah kanan je...rabu tu dah elok dah sebelah kanan, tetibe sebelah kiri pulok yang banyak taik mata tu...dah 2hari dah pepagi kena cuci mata dier ngan air suam N cotton bud..alhamdulillah kesan dari bagi susu badan taruk kat mata izz, nampak la kesan...tak la teruk dah...so far..pepagi je...lepas tu tido 2,3X dah ok dah...tak teruk sangat taik mata tu..alhamdulillah jugak izz sihat, makin aktif sana sini


 peel dier sekarang kalo menyusu time lapar tak hengat..tapi bila setakat nak mengempeng je..bukan takat nipple dier masuk dalam mulut..sekali ngan jari jenari sebok dier nak masukkan...

nampak tak mata dier bengkak sikit...



ni waktu G klinik kesihatan presint 9 aritu...
so far izz mmg budak yang kuat..alhamdulillah..nak menunggu tiba pulok pengalaman bila izz tumbuh GG macam mana...abg dier start tu la asik la tak sihat..elok lepas je izz lahir..alhamdulillah syawal pon dah tak sakit //....alhamdulillah di beri kesihatan yang baik...





p/s : suke tgk anak2 elok duduk taska...tp risau akan abg syawal yang susah nak bergaul..nak bercakap pon berat..mmg ikut gen abah dier sangat2 ni

14 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

comelnya

Nad MamaZN berkata...

Mcm zakwan kan syawal tu
Izz mesti ikut maknya
Peramah

Falsya berkata...

bile dpt jmp izz nie...

jaa jaa berkata...

oh, kejap jer dh baik.. alhamdulillah...berkat susi ibu kan.. syawal pendiam, abah pendiam.. kira ok la tu, ibu dia konfirm kuat berceloteh kan...

Shima Salleh berkata...

Alhamdulillah... comelnya Izz.. hemm mmg nampak bengkak mata tu. Kalau time nyusu sekali masuk ngan jari kdg2 rasa sakit sikit sebab kena kuku dia, kalau dak afiq la.. Ni dah besar pjg pun dok masih gitu lagi hohoho

Ya ALya berkata...

Sue ya kt sekolah ad murid ni mmg xbecakap langsung kt sekolah...dr umur dia 5 tahun sampai la sekarang 6 tahun...bila tanyer mak dia...ank dia kuar je pagar sekolah pot pet pot pet mulut...kt umh elok je dia Ckp...



Nora Karim berkata...

alhamdulillah dah beransur sihat... comei betul izz ni...

♥cikmOt♥ berkata...

innsyaAllah abang syawal dapat ramai kawan nanti...ibu plis dun wori...lalala

LiYa HaNiF :: berkata...

alhamdulillah dah makin sehat dah izz ye... ^_^

sue zainun berkata...

anak sue pon sakit matalah..kenapa yek..mmm 4 bulan this month..sue taruk susu ibu jgk..ada la nampak kurgnya..

eima berkata...

abah die pemalu mak die sengal ... hmmm seswai kan ..kontra ... tu yg best tu

fieda berkata...

olo...makin comey izz ni..

wan nurul hezrina abd halim berkata...

mana tak tumpahnya kuah kalau tak ker GEN..haha tang syawal2 takperlah nnt pandailah dia tuh..

kalau atas 2 tahun kena sakit mata bleh bagi minum teh bunga..dia panas dalam katanya ataupun mata mmg sensitip..huhu..oklah izz dah sihat..adaker wat entri demi daku...terharu daku tau mak jemah.heheheh

IntaNBerliaN berkata...

aqilah baru je seminggu lps or 2 mggu lps, mata dia tiba2 bertaik balik.. nsb sekejap je... kalau masa berpantang dulu.. dari awal, sampai hbs pantang bertaik..