Yang DiSaYAngi

Jumaat, 15 Mac 2013

korang rasa apa progress dak tecik ni

aku yg tgk pon x tau apa progress dier seterusnyer..yg penting dier x menyulur tauu....mak aku bising kat dier...menonggeng semacam tinggi haa..

sampai aku dok terpk..ni nk merangkak ke nk duduk...entah la...

korang rasa..

bak kata mak aku...
"sabar2 la izz...satu2 gerak..ni nk semua..mana boleh.."

tapi apo respon..izz..senyum sajooo




tu yg x sihat sebab ni kot...




p/s : izz jatuh katil semalam...terkejut je..padahal benteng dah di buat..seb baik tak da pape..nk ikut jejak langkah abg die gak, jatuh katil time beso ni

11 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

wow semangat dia

Cute Mum berkata...

amboi.. bukan main tinggi lagi bontotnya...

♥cikmOt♥ berkata...

alahaiii sian izz...sebab tu akak ni 7 tahun kawin...katil pun takde...sian kan...sobs...

shark berkata...

hehe..
comel..:)
salam kenal dari saya..:)

wan nurul hezrina abd halim berkata...

aah nak pandai sesuatu mmg lah demam..nak bina antibodi badan lah tu..heheh go go boy!

Nad MamaZN berkata...

Ntah ntah trus berdiri ni
Dia skip bab merangkak

Nini D.. berkata...

ni namanya senaman angkat bontot

Ya ALya berkata...

nk cubit montot tu...kemain tinggi lagi yer....

Ema Blog berkata...

nak menyondol ke mana tu..heehehe

LiYa HaNiF :: berkata...

tu dia.. .rasa cam nak cubit2 je bontot dia hahha

fazilzura berkata...

wehh x leh letak katil dh weh.. dia dh leh gerak dh tu..

amni pun aku nw x berani letak tilam tinggi