Yang DiSaYAngi

Selasa, 19 Mac 2013

Makan masalah, tak makan pon masalah



bebudak opis yang sengal ni..pelik tau dorang ni..

kalo aku makan pon masalah buat dorang...aku taka makan pon masalah buat dorang..

mana taknyer..aku mmg kuat makan dari dolu lagi..en asbeen pon tau yang aku mmg jenis kuat makan...dier redhokan ajo...dier lagi suke tgk aku makan banyak..dari tak makan langsung..lagi2 bila aku makan masakan  dier sambil menikmati ko...kakakkakakak...

tapi dorang ni sengal..sekarang pon sambil buat keje +blogging aku ngah mengunyah...sambil minum air teh kurma+longan...dorang panggil aku buat tak tau sebok...dorang pandang2 dah gelak..sekali kawan aku ni cakap...

"makan banyak..biar nnt umo 40 dier gemok mcm kiter..sekarang dier kurus tak pe.la...kakkakaka"

last2 aku bidas..

"masalah betoi..aku makan korang masalah..aku tak makan pon masalah jugak..mmmmm..."


terus diam..mmm..hammikkkk...nak buat guano aku menyusu, lapar..makan la...takkan nak tahan kan..

dorang ni bila aku tak makan dengan dorang...mesti muka dorang akan kata..
"pelik bin ajaib ko makan"..

sengal demo2 ni...


p/s : korang masalah tak aku makan banyak...


7 ulasan:

♥cikmOt♥ berkata...

lor, caring pun salah...huh...eh tetiba...hahaha

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

makan le sue selagi boleh makan..huhuhu

Nurzakiah Hanum berkata...

hehehe makan je kan

Falsya berkata...

makan je la jemah..selagi leh makan..makan byk bdn maintain u'ollssss..jeles mak..hahahah

Nad MamaZN berkata...

Makan je selagi boleh
Depa jeles sbb badan sue menten walau makan byk :)

fazilzura berkata...

sabo jemah ...kite nyusu mmg makan selera gajah dr demo2..

lantak pi la , janji kite & anak kenyg

Ya ALya berkata...

mulut aku suka hati aku la nk mkn ke tak nk kan......