Yang DiSaYAngi

Jumaat, 22 Mac 2013

Mereka pada jam 5.30AM



pagi ni tak break1st ngan geng jemah, sebab pagi ni kekenyangan air yang banyak di pagi hari, elok aku minum air rendaman halba+ESP SHAKLEE+milo+air suam 2 cawan+karipap sebijik..

tapi aku order gak kat geng jemah ni donut 2 ketoi..kakakkaka....buruk lantak betoi kawan korang ni kan...


pagi ni buat entry awal2 sebab arini masa pendek...so nak sepahkan Meja yang kemas
dengan keja yang lain pulok pagi...main2 system sudah settle..hari ni kiter main2 kertas pulok...
of fine melalut ke laut...

malam semalam malas tahap gaban M mmg besar sgt2...adoi aku pon tak tau nape..nak masak pon malas sesangat tapi ku gagahkan diri jua jebat...so mmg banyak yg tak settle...en asbeen pon mmg tak kasi buat kalo malas, sebab kalo buat dalam M besar takut dier jd hijau N semua ibu dier ni balun..baik tak yah buat...

so pepagi ni bangun tersangat awal nak siapkan semua kerjaan..alhamdulillah settle..masuk bilik tgk 3 hero ni tido tak hengat dunia, korang tgk la jemah bukak lampu bilik..kakkakakka...

hammikkkk....

 macam besar jela masalah yang di fikir..padahal silau nak tutup mata ngan tangan..kakkakak...
opsss lupa...abg syawal sudah di botakkan sekali lagi oleh abah dier..

sekali tgk budak tecik ni...
 aikkk dah celik...tak da signal pon ibu dengar...kikikiki...bangun2 terus senyum je kat ibu dier...


terus meniarap minta di manja...mmmmm...abah dier dah selamat berendam kat dalam bilik air...




p/s : suke tgk muka anak2 ngah tido, tanpa secalit dosa kat muka dorang ni kan..seronok jadi kanak2, tak perlu fikirkan apa2...

8 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

assalamualaikum
salam jumaat yang indah
singgah pagi :)

♥cikmOt♥ berkata...

kan...budak bangun tido akak suka cium..si adikla...hehehe...

tapi kadang si adik tu bangun nangis...tapi kadang tak nangis pun, terus ke dpan...nengok tb...

comel la kamu izz...

Zee Suhaini berkata...

masa baby suka la gomol..bila dah besar tu kureng skit..

eima berkata...

semua anak aku suka cium waktu tido .. kadang tu sampai diorg terjaga ... klu jg pe ssh tepuk balik tido la... rasa syg tu lagi membuak2 klu diorg tido kan

fieda berkata...

amoi syawal..tgh pikir masalah negara ke tu...izz budak baik ye...bgun pagi diam jer..

Fiza Rahman berkata...

Salam jumaat.

Amboi....awalnya dorang bangun ☺☺

IntaNBerliaN berkata...

alahaiii izz.. comelnya kamu nih! bila nak jumpa auntie ina lagi ni...

Nad MamaZN berkata...

Izz tetap maintain ensem!