Yang DiSaYAngi

Selasa, 12 Mac 2013

ni namanyer terlebey kretif sangat


Korang egat tak akan entry HASIL KERJA SYAWAL

punya la cun je dier lekat2 kat lemari baju bajan dier ngan adik dier...

sekali bila aku sebok bersilat di dapur, en asbeen sebok menjaga+tgk TV kat depan..sekali aku dok PK "mana syawal..diam je"

sekali aku masuk bilik...tgk dier..selamba je main koyak2 HASIL KERJA SYAWAL tu...mmmmm..
gatai tangan la budak tecik ni..pastu muka tak bersalah sengih nampak gigi atas bawah...

korang nampak..rabak sudah..


ni yang versi penuh..adoiii udah tak cantik..tangan tu gatai sangat nak mengopek tu..adoihai..

dah tu di tarik keluar di tampal kat dahi abah dier..mmmm
masalah betoi budak tecik ni bila akai panjang benor...


muka merelakan je si abah tu..

untung la anak beranak ni, muka tak segan nak masuk kamera..tau muka ni akan masuk page ibu dier..



p/s : aku pulok yang bantai gelak besar tgk dorang ni

18 ulasan:

♥cikmOt♥ berkata...

hahaha, ok akak tumpang gelak jugak...hahaha

ieyda berkata...

ok lah tu ada kreativiti dari syawal...

Nurzakiah Hanum berkata...

terlebih suda

Falsya berkata...

ahahahahhaa..yg apaknye layankan aje..dh mcm tepek kool fever tp versi boboboi..ahaha

fazilzura berkata...

laki ko tau ke ko tepek muke dia kt blog hah ? wakakakakakakak lawak

lizz berkata...

memang kretip..anak2 saya pun suka main tampal sticker ni...siap abahnyer pun kena tampal sticker...hehe

eima berkata...

pelik betui budak ni kan suka sgt tampal kat dahi nape lah...seb baik abah sporting ...

Shima Salleh berkata...

hahahaha sama la yg kat rumah tu gatai tgnnya... tp pi tampal kat esbok je :)

Alycia berkata...

hehe.. dulu kecik2 adam pun suka buat aktiviti camtu .. st skrg dah xbuat lg..

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

kalau laki aku..dia akan ikut apa anak dia buat tapi kalau nak ambil gambar mesti dia taknak..hahhaha

Ya ALya berkata...

Hahahahaha nk gelak besar n kuat2......

Nad MamaZN berkata...

Ni terlebey kretip ni syawal...

Nora Karim berkata...

budak2 kalau senyap je... confirm tgh buat projek besar... hahah comei!

Myra Jay berkata...

Hheheeee.. :) Sabo jela ;D

mimie.. berkata...

hahahaha memang comeii sgt2 pun hasil kerja syawal ni...nasib dia tak tampal kat dahi mak dia pulak kan hehehe

fieda berkata...

kita pun nk tumpang gelak...sporting jer abah dia..

jaa jaa berkata...

hahaha, nasib baik abah dia pun spoting habis...

wan nurul hezrina abd halim berkata...

hahahaha gelak jugak kat sini..dah mcm antu cina kena tampal ngan kertas