Yang DiSaYAngi

Khamis, 21 Mac 2013

production kurang



arini mmg nak clearkan meja yang penuh ngan keje menimbun sebab mmg aku datang awal giler pagi ni...

so dah settle semua..lambat sikit time pump aku..patut pukul 10.30am...aku pump 10.40am...tapi production pagi kureng sebab mungkin jugak aku tak sihat kot...

tekak rasa perit je..mata pon berat je...hidung mula dah tersumbat2 bagai..berair je...ni mmg nak selesema ni..mmg kena cegah ni...

so tu la hasilnyer bila pump dari pukul 10.40am - 11.45am...sambil tido aku pump...

harap2 petang ni ok la sikit kan...

hari ni mmg aku keje mcm lipas kudung..tu yg lambat up entry pagi ni..padahal dah bukak, tp tak jenguk pon...



p/s : mmg kalo tak sihat mmg production kureng erk...

10 ulasan:

ieyda berkata...

satu lagi ko xleh stress, nanti lagi berkurangan susu utk izz

eima berkata...

ai pun sm skrg ni ....kerja byk

Shima Salleh berkata...

masih ada rezeki tu.. alhamdulillah. Nanti pam lagi ye sue :)

Ya ALya berkata...

kalau cam tu kena amik MC la.....rehat kt umah puas-puas...golek2 atas tilam sambil makan.....

fazilzura berkata...

weh lamo nye hang pum ...

aku setiap sesi 15min je.. xleh lebih2 kang memekak je dak opis cz tmpt aku xde org jaga.. kdng2 10min uhhuuh.. dpt la dlm 7oz gitu..

ko kene minum air msk bnyk weh .. makan dgg ke, benda2 yg tmbh darh ..

Nad MamaZN berkata...

Btul.. Banyakkan minum air masak
Rase tak sedap badan p minum 100 plus

LiYa HaNiF :: berkata...

jgn tension2... :)

LiYa HaNiF :: berkata...

jgn tension2... :)

Fiza Rahman berkata...

Stress ker sbb badan tak sihat? Get well soon. Smoga production kembali pulih ☺☺

IntaNBerliaN berkata...

saya pun xtau sbb xpam plak.. :-)