Yang DiSaYAngi

Jumaat, 8 Mac 2013

Review : Lawak Ke Der 2 (Gelak Guling2)



Semalam dah di wayang...tengahari ni waktu lunch lama...so kiter gunakan masa dengan sebaiknyer..makan laju2..wayang pukul 1pm/...zasssss... terus masuk wayang..

review pada diri aku sendiri..

mmg bantai gelak guling2..aku rasa dah macam duduk kat umah..gelak tak cover..sengal dowh dorang2 ni..

BOBOI : so far mmg gelak besar jugak la...mmg lawak ngan gayo2 dorang je..
NABIL : still jadi hos sama macam lawak ke der dolu...tapi banyak OPPA JAHANAM STYLE tu la..kakakakkaka...tapi mmg sengal jugak deme2 ni..
HARITH ISKANDER : better dari sebelom ni...stand up comedy dier semua mengena..pon bantai gelak guling...


yang di tunggu, di nanti...
JOZAN : mmg gelak guling2...tak larat nak gelak...sampai angkat kaki ke atas tgk dorang yang mmg sengal, pecah perut aku gelak gk lawak dorang...tapi dorang mmg sahabt untuk selamanya..nampak sangat..zizang touching je ngan johan tau..jemah suke ngan uolls ok...rasa macam nak masuk join sekali je ngan dorang ni balik..adoi.

egat nak la tgk ngan en asbeen, tapi tak boleh sebab citer ni..


kalo tak leh bawak syawal N izz..mmmm..tak pela..janji dah tgk kan...




p/s : teringat2 lagi lawak dorang ni

11 ulasan:

♥cikmOt♥ berkata...

huhuhu....naper tak ajak...kalu idak leh teman...huh

fieda berkata...

budak2 ni teringin nk tgk..tapi tak boleh masuk ke....alamak...

wan nurul hezrina abd halim berkata...

teringin tgk sbb geram daku kawan satu opis kata mmg gila sedap..terbaik katanya..tak leh jadik neh!

Myra Jay berkata...

Ramai ckp citer ni best.. NK kena donload la nnti..heheee

zulhilmi tempoyak berkata...

srius 18+ jugak..?? ad apa dlm tu..

Nora Karim berkata...

lawak dorang mmg spontan... kena gi tgk gak ni...

Nad MamaZN berkata...

Oo best ek?
Ni yg dorg show kt istana budaya tu ke?

eima berkata...

hmm aku tak pandai sgt tgk cite lawak gile2 ni .. tak reti nk gelak slalu je tak masuk ...pelik betui aku ni aku tgk org gelak tp aku tak de prasaan

mama ila berkata...

cam best kannnn..nak tengok jugakk!!!

Dkna Abza berkata...

dkna dah tengok last week sebelum tayangan.. t terjah entry lama dkna tau.. best dapat jumpa haris iskander n hans isaac :)

IntaNBerliaN berkata...

ni yg rs na tgk gak ni