Yang DiSaYAngi

Isnin, 4 Mac 2013

RM1.50,berbaloi kr

salam pagi kengkawan..arini aku tak da depan PC,sebab dok dengar ceramah rezeki di cari keberkatan di kecapi...

pagi ni aku nak citer pasai chesse tart ni..mak aiiiii mahanyer sebutir kecik tu RM1.50,kat opis aku jual 6butir,RM3.00...sangat2 la tak berbaloi..mahai meh

tapi aku beli jugak,sebab nak rasa,tak la sedap mana,muak sikit,ok lagi klo yg opis aku jual tu,sama je besar nyer..mmmmm

p/s : pasni kompom tak beli dah,pandang pon tak

12 ulasan:

ieyda berkata...

ok lah tu tuk alas perut dipagi hari...

ieyda berkata...

ok lah tu tuk alas perut dipagi hari...

Mooniqueen berkata...

price tu mcm standard bakery jual kot...

Nurzakiah Hanum berkata...

best2

♥cikmOt♥ berkata...

ok, sila buat sendiri...anto ke akak sikit nanti...hehehe

Nini D.. berkata...

sehengget setengah??!!!..pitam jap!

Ayu azmir berkata...

sekadar merasa bola kot.... kalo untuk mengenayangkan perut memang tak ... bengkok.... huhuhhu

Falsya berkata...

kalau sedap bayar 2hengget pun baloikan jemah..haha

eima berkata...

ko beli kat mana ni ....

Che Rosliza Che Mat berkata...

okeylah tue...murah jugak hihihi

Ya ALya berkata...

ni yg nk cari gak cheese tart ni,tapi ya suka yg blueberry...

wan nurul hezrina abd halim berkata...

nurul sangat suka cheese tart=)