Yang DiSaYAngi

Jumaat, 1 Mac 2013

Sedarkan aku wahai teman




ada sesape nak kejutkan aku setiap malam tak...??????????


nape kena kejutkan...
sebab aku asik la terlajak je nak bangun buat bekal untuk izz..padahal dah niat dalam hati, dah alarm kat HP aku n HP en asbeen..pon tak terjaga jugak....

en asbeen tak kasi aku paksa diri bangun malam2 buat bekal, dier takut, dahla letih..kang lagi letih badan tu...tapi aku kena gagahkan diri demi izz...aku risau sangat2 tgk bekal EBM dier, makin surut..cuak aku ni..adoi...walaupun en asbeen tau yang susu akan meriah bila tiba di antara waktu tengahmalam - subuh...tapi dier tak nak susahkan aku...tp kengkadang dier pon sama terbabas nak kejutkan aku...agaknyer aku dah biasa tido awal..N waktu syawal pon tak terjaga malam...mmmm...camne la ni yee...

en asbeen takmo jadi macam aritu..
"saya takmo la kesian tgk awak tersengguk2 pump sampai sejam..last2 dapat 1oz je..."


tak pe la abg tecik, demia anak, ku turutkan jua...




p/s : malam ni kena tekadkan diri jugak...risau terlajak je



12 ulasan:

Falsya berkata...

sue kene beli jam yg alarm tuh bising n irritate..letak sebelah telinga..

Nurzakiah Hanum berkata...

baiklah

fazilzura berkata...

ko kene bnyk rehat ..

cm aku ni, xtau la cmner leh trsedor sdiri kalau rs cm bj dh basah cz miss b penuh.. xpun aku sure akan trjaga kalau amni berbunyi..

skang ni selalu pum kul 6am gitu.. kalau kul 2am amni bgun nyusu aku x pum pun..

syukur sjak gune FS ni susu aku makin meriah walau skali pum kuor 5 6oz .. tp pum dlm 4x la 1 hari .. bley la stok tuk amni..

ko kne bnyk minum air msk tau

Cute Mum berkata...

siannya sue.. uyun nie dah pon skrg dah tertido awal dalam kul 10.. bila kul 12-3 baru terjaga balik..
sue nak bangun kul brp? cuba wassp uyun nak alarm kul berapa.. mana tau time tue uyun terjaga lagi, boleh kejutkan..

dayana yana berkata...

hubby akak ,kalau badan dah letih sangat.. bunyi apa pun tak jaga..

dayana yana berkata...

hubby akak ,kalau badan dah letih sangat.. bunyi apa pun tak jaga..

Ya ALya berkata...

bg no tel sue....meh ya tolong kejutkn...

Nad MamaZN berkata...

Sue, masuk tdo awal..
Dlm kul 9-10 tdo
In shaa Allah bleh terjaga mlm..
Alarm still kene on la ek :)

Myra Jay berkata...

Kadang letih sgt tu yg tak sedar jam bunyi..
Kena masuk tdo awal mgkin boleh kot

wan nurul hezrina abd halim berkata...

alahai kesiannya.nurul skang tak bangun dah mengepam tengah2 malam.pump kat opis jer=)

IntaNBerliaN berkata...

hubby mmg sian kat kita kan.. tp kita ibu2 ni.. lg sian kat anak...

IntaNBerliaN berkata...

hubby mmg sian kat kita kan.. tp kita ibu2 ni.. lg sian kat anak...