Yang DiSaYAngi

Khamis, 28 Mac 2013

Stok susu Kelmarin


salam pagi kengkawan....arini lambat up date sebab BZ buat keje, kasi kemas meja macam aritu...so ni pon curik2 jugak..kan...kakkakakak....suke ni bos tarak, coti, soo sila buat keje ngan tenang..kakakkakak...

ni gambar semalam aku pump untuk sehari bekerja ni...

semangat tu bekerja sebagai seorang pekerja dan seorang ibu...



 jemah pump kat tempat je...kengkawan laki yang datang kat tempat jemah pon dah tak heran ngan jemah bila jemah pump ni..kakakkakakak





ni hasil pengumpulan kelmarin...3 botol je...korang rasa penuh tak....


semanagt tau pump dari pagi sampai ke patang...

2.5oz - jam 8.30am
3oz - 11.00am
3.5oz - 3.30pm


tu je la hasilnyer...kerisauan semakin melanda...tapi aku PK +ve...N teringat akan kata en asbeen
"janji ada sayang sikit atau banyak, janji ada hasil dari tak da kan.."

sejuk jugak la hati ni....

kat umah pon kengkadang aku marmet je, kengkadang aku pump...tapi tugasan aku kat umah dah beralih tangan ke en asbeen, aiitu lipat baju..tugas lipat baju di serahkan pada en asbeen...so ada la masa aku nak pump kan...insyallah....



p/s : sikit pon tak pe la, janji ada rezeki izz...

20 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

syukur2

Ayu azmir berkata...

chaiyokk....

aanie berkata...

eh, dah pakai medela dah...

caiyok2 sue...

mamafarah4 berkata...

semangat!semangat!hehehe..

mama tisya berkata...

tkpe skit2 lama2 jd bukit..truskn pam...

sue zainun berkata...

samalah kita..susu agak merudum..tapi think +ve..janji ada..ye tak..cayokkk2..:)

✿ pink velvet ✿ berkata...

betul tu.. bersyukur je lah yg mane ade tu.. asalkan kite dpt susukan baby kite kan? chaiyok2~~

jaa jaa berkata...

okla tu sue...byk jgk tu..

lady butterfly berkata...

walaupon ckt tp ttp rezeki buat anak...jgn mengeluh atau stress....nnti milk production kurang...

semoga berjaya..

Ya ALya berkata...

alhamdulillah...syukur ada gak,dari takde langsung lagi sedih kan...

eima berkata...

cam ne ek nk dpt susu byk aku pun tatau sbb aku pam tak lama tak sampai 6 bulan pun ... alisha langsung tak mo susu aku dah ... kenai sgt die nenen lembut bersusu ngan puting keras botoi tp rasa susu ibu ...hmmm

mama ila berkata...

Alhamdulillah..sikit or banyak semua tu rezeki untuk anak kan..cayookk2!!!

sueshe berkata...

jgn stress..in shaa allah cukup tuk bb nnt ;)

Nad MamaZN berkata...

Alhamdulillah
Rezki izz masih ada
Sikit pun xpe janji ada
Btul la kata pak akob tu

Puncak Sakti berkata...

chaiyok sue... pasti boleh punya teruskan susukan izz sampai 2 tahun.. xperlah stok arinie untuk esok.. janji ada.. lagipon izz dah start makan kan.. boleh cover susu dengan makanan..

wan nurul hezrina abd halim berkata...

alhamdulillah..nikmat Allah kasi takper sue teruskan mengepam

Nafisa81 berkata...

ini madela swing yer?

mekchu berkata...

campor2 dpt 9oz kan.. buleh la tu utk izz.. itu coller bag jingle jungle kan?

wan nurul hezrina abd halim berkata...

cakkkk!!
sajer main cak2 ngan sue..sihatker?

IntaNBerliaN berkata...

bagus akob ni... dia betoi2 suppportive