Yang DiSaYAngi

Selasa, 9 April 2013

1st Time jadi gini..




Salam pagi kengkawan...

Arini baru masuk keje...al maklum la..sesekali balik KG en asbeen ni...so boleh la duduk lama sikit dengan mengorbankan cuti yang sedia ada ni kan....

bukak2 je blog pagi ni...mak aiii kejut jemah tau...tgk 23comment..walaupun tak banyak dari org lain...tapi banyak dari biasa untuk aku...kire terkejut jugak la...ada jugak yang datang bertandang di kala aku tak da kat umah aku ni kan...suke3...

citer pasai balik KG...tak da yang menarik..jumaat malam sampai, sabtu duduk umah, ahad jalan JAKEL BATU PAHAT, isnin balik PUTRAJAYA...

nothing kan..kikikiki...lebey banyak rehatkan diri kat umah N gebang2 ngan MIL n FIL semua...suke sangat...sesekali jumpe kan...riuh rendah ngan sore bebudak kat umah tu...

up date blog pon thru HP je..nak tgk ulasan, tak leh...



p/s : nama terselit dengar ceramah la pagi ni, dah ada 1 kursus ni...


11 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

syok la balik kg

Mama Idlan Irsyad berkata...

wah, sue dh ramai peminat ni.. maklumla semua nk baca stori mak jemah..hehehe...

Nad MamaZN berkata...

Selamat berkursus, sue!

mamafarah4 berkata...

hahaha..suka la tu mak jemah..
x apalah dah sesekali balik haruslah gebang ngan mak pak mertua..kih!kih!

eima berkata...

itu maknenye ko makin glemer...hihi

aanie berkata...

kalau aanie pun terkejut...sb x penah dpt komen byk2 camtu kan...hehe..

♥cikmOt♥ berkata...

kunjung mengunjung kan amalam mulia...lalala

ieyda berkata...

dh ada kursus ke..hihihiihi

Ya ALya berkata...

sejak pakai bedak arab ni terus glamer tau mak cun ni....muka ada aura tu......

wan nurul hezrina abd halim berkata...

dah mat jemah sporting suka g komen blog org mesti orgpun shuke kawan..lagipun mak jemah kan peramah mesti org tak sabar2 komen.hehe mak jemahpun suka comment blog org jugak so u deserve it laling.hehehe

IntaNBerliaN berkata...

bestnya kumpul2 camtu.. xsabar nak balik trg.. nak gak gebang2.. ahha