Yang DiSaYAngi

Rabu, 3 April 2013

Asyik terkencing jee


Lately ni aku asyik la nak terkencing je...

tapi bukan macam budak ni la..ko giler suraya nak kencing gini...mau kena bantai belasah ngan laki aku 1 putrajaya di kejarnyer aku..kakkakak...



bukan pe...aku asik la nak terkucil ni sebab 


botol air tupperware tu...
1 hari kat opis tu mau aku 4X aku ulang alik tambah air...bermakna...2liter sehari...mmmm...

air drive tu yah la korang pandang...tu aku baru lps minum..kakakkakak...nampak cantik pulok tin air drive tu kat situ...semua kat opis ni pakat dok kata...bila kawan aku sebelah ni pon minum air drive tu..
"ko pon dah tersampuk ngan si suraya minum air ni gak.."

aku lak yang kena petik..kakakkakak

tu yang selaloo terkucil tu...
asal baru je pegi toilet..tak sampai 5min kat cubicle, dier nak ke toilet lagi..berlarik ko...manataknyer..udah ke hujung..kakakkaka...

benda ni pon dah jadi habit aku dah minum air suam je..mmmmm...
entah..mungkin mind set aku nak pump, nak ada susu yg cukup untuk izz, jadi kena minum air banyak...

bukan setakat kat opis..kat umah pon mmg ada air kat dalam bilik tu...tu pon 2X tambah air...semalam en asbeen bising...

"mana pulok air dalam botol ni...tadi isi penuh...ni awak la ni...pastu buat muka tak bersalah.."

kakakkaka..nak buat guano...dahaga meh..akkakakakak...

tu yang selaloo ke toilet..mmg memenatkan...tapi kena jugak la...takkan nak tahan kan....
letuh mmg letih..tapi ku tahan jua jebat...

p/s : lapaq la pulok

13 ulasan:

Ya ALya berkata...

dah lepas kencing tu confirm lega kan......

Fiza Rahman berkata...

Samalah kita. BF mom katakan. Kena byk minum air masak ☺☺

♥cikmOt♥ berkata...

hehehe, memanglah kena minum banyak air...barulah hasilnya lumayan...

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

minum air banyak kencing pun banyak pastu lega..sebenarnya mmg elok pun

LiYa HaNiF :: berkata...

BF kene le minum banyak .. :)

mekchu berkata...

terbayang mak jemah terkepit2 tahan kencing.. akakakaka...

ingatkan entry syawal asyik terkencing.. nak jugak share sbb abam mi skang ni asyik terkencing aje.. dah kencing sblum keluar. keta jalan 5 minit nak kencing lg

Nad MamaZN berkata...

Elok la minum byk air masak ni sue
Cuaca pun xmenentu skrg ni
Panas x hingat!

Myra Jay berkata...

Bagus untuk sistem pencernaan ni minum air banyak :)

Sedap ke air DRIVE tu? MJ tak pernah minum :D

Nana berkata...

dh mcm org peknen ni ulang masuk toilet haha
kita skang dah fasa kencing je keje nye letih

wan nurul hezrina abd halim berkata...

nurul kalau minum air banyak gamaknya mcm sue..hehe tapi mmg banyak kenx=cingpun sbb aircond kuat so kena minum banyakkk air

IntaNBerliaN berkata...

samalah kita.. kalau minum byk, baru je sampai kat muka pintu tandas.. dah nak kencing lagi.. hahha

IntaNBerliaN berkata...

samalah kita.. kalau minum byk, baru je sampai kat muka pintu tandas.. dah nak kencing lagi.. hahha

IntaNBerliaN berkata...

samalah kita.. kalau minum byk, baru je sampai kat muka pintu tandas.. dah nak kencing lagi.. hahha