Yang DiSaYAngi

Selasa, 16 April 2013

Boleh habis ke tu?????????



apa pendapat korang akan pompuan di atas????????????????

kakakkakka...pompuan ni semangat gigih nak menghabiskan air dalam botol 2liter ni untuk 1 hari....mmg kembung perut N toilet la BFF jemah buat masa ni...mmg berlari-larian...

siap cakap ngan member...

"jom..sapa nak teman aku G kencing???????????"

last2 jawapan yang jemah dapat...
"gilo apo pompuan ni..nak G kencing nak berteman...dier minum air banyak...nak ajak org lak..sengal..."

kakakkakak...


penat wei nak menghabiskan sebotol besar air tu..mmmmm...

tak pe la demi anak tersayang....kan...

13 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

besarnya sis

mama ila berkata...

mak aihhhh...besor nyer bekas air..hehehehe..mmg boleh habis ek??? bagus2..untuk anak kan =) cayyokk!!

izan mama mia berkata...

minum dalam gelaslah..kan lebih ayu n ikut sunnah

lizz berkata...

hamboi kemainkan semangat nak ngabihkan 2 liter tu...
saya minum air sejam segelas memang nak terkencing jerkan...takper biler minum air banyak badan sihat otak cargas yang penting kulit cantik yer dok...

mama tisya berkata...

menyusu bdn mmg kena minum air putih byk...sure bole abis..hehehe

mamafarah4 berkata...

gigih menghabiskan air botol gabak tu

sueshe berkata...

hahaha..kelako lak tgk akak tonggang air botol beso camtu..

Nad MamaZN berkata...

Demi izz ibu wat apa pun sanggup =)

Fiza Rahman berkata...

Perghhhh..beso botol air ☺☺

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

jom..kita pi sama2...

Che Rosliza Che Mat berkata...

besarnya...bleh habis ke hihihi

wan nurul hezrina abd halim berkata...

btul sue..mmg kena minum banyakkkk air.nurul dulu tak minum air banyak sik tak sihat sbb toksin tak buang..la nie wajib 4 liter sehari=)

Shima Salleh berkata...

gogok gogok hihihi