Yang DiSaYAngi

Selasa, 16 April 2013

Dah Pandai buat muka GERAM


sapa lagi nak cerita...buat masa ni IZZ DANI AQLAN je...

kalo SYAWAL YAFIQ kena tunggu esok pagi..baru fresh org nak baca kan...


izz ni aku perasan dier dah pandai sesuatu...
dier pandai dah buat muka geram..kkakakakka....kadang kan aku suke buat muka geram kat dier...dier pon pandai gak...banyak kali dah..

contoh macam semalam, maktok demo ni makan depan dier..sekali maktok dier bersuara...
"geram tu, geram tu nak datang terjah org makan"

sekali dier panjat aku yang ngah syiok2 baring tgk TV, pastu di tekannyer muka aku, sipi2 tu nampak la muka geram dier...korang boleh bayang tak mcm mana...?????????ala muka geram, bulat bijik mata, pastu mcm ketap bibir kan...gegar2 tu kan....gitoo la gaya dier...maktok demo yg tgk, bantai gelak besar..aku yg dekat pon gelak sakan..pastu dier nangis..kakakkakak...nangis sebab dier tgk maktok N ibu dier gelak guling2...


dah tu sekarang dah....kalo di biarkan dier kat bawah tu, sekali nampak ibu dier..elok lak time tu ngah kelaparan , dah pandai datang N panjat ibu, pandai pulok, nak selak2 kepala dier baju ibu dier kan...nak nenen la tu kan..kikikiki...


haaaa...ni time ni aru tersedar ibu dier snap gambar dier..terus laju merangkak ikut ibu dier dari belakang..nak nenen la kan....


p/s : cepat sangat progress dier sampai tak egat mana 1 dolu progress dier...mmmm..dik jgn la cepat sangat sayang...tak terkejar ibu tau...ibu tak puas nak tgk progress kamoo lagi...dah bijak pandai buat progress lain pulok..

7 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

tomei

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

cepat betul..
faez kalau kita makan dan tengah pangku dia..mesti tepuk meja kuat2 tanda protes makanan tak masuk mulut dia

eima berkata...

ibu rasa dihargaikan sbb dah ade org nk ngejar je kan .. tak bleh ibu tak de ...

Fiza Rahman berkata...

Comelnya ☺☺

Anak membesar memang cepat kan.

Nad MamaZN berkata...

Akalnya panjang :)

mamafarah4 berkata...

hahaha..budak bijak ni..cepat belajarnya..pasni gigih la ye sue nak ngejor dia

Myra Jay berkata...

Alahai comelnyerrr ;D