Yang DiSaYAngi

Jumaat, 5 April 2013

HasilKempiskan Wallet


Arini lunch lama...so mmg jalan2 alamanda sajo..sebab tu je yg dekat ngan opis..nak duduk opis malas...malas nak berpelok tubuh selaloo ngan kesejukkan yang ada dlm opis tu kan...lebey baik kuar sambil kempiskan wallet yang dah tak rupa wallet dah..kakkakakakka


bufday syawal dah sebulan berlalu...tapi ibu n abah dier tak beli ape pon utk kepuasan dier....

so jln2 tadi dapat la rembat ni untuk syawal..
FAST LANE FIRE STATION

tak penah lagi mainan gini utk syawal...selaloo beli kete kecik2 kat pasar malam je..kali ni beli yang up sikit la..tak pe la demi anak utk kembangkan minda..kembang ke??????????kembang la gak kan...asik la aku tgk main kete2 kecik tu...susun banyak2, panjang2...pastu buat track la kat atas katil, susun bantal buat track...so ni la hasil untuk dier..syawal mmg suke ngan kete ni...mau petang ni amik dier kat taska, asik pandang je la kotak ni kan...


untuk aku N en asbeen ada gak...sepasang nok...

korang rasa mana aku punyer, mana en asbeen punyer...

aku selaloo batu api kengkawan membeli..dorang bengang bila aku tak menjengjeng beg plastik kuar dari kedai...

so ni la hasil rembatan batu api kengkawan aku utk aku...




p/s : untuk izz je tak da..tak pe la akan datang ye la..

12 ulasan:

Nana berkata...

dah lama xsoping hahaha
Xde istilah soping dah skang ni :-)

ezyra daniel berkata...

untung nye dapat ibu yg caring hehehehe....tkpe t bli hadiah utk izz pulak... :)

Masya berkata...

mesti syawal teruja kalau tunjuk kat dia.. suprise.....

mestilah yang jalur² baru sesuai untuk perempuan... tp dua² pun ok kot...

LiYa HaNiF :: berkata...

confirm syawal gembira nnti nie.. :)

fazurybeuteq berkata...

aku now sume bj amni jew


amboi hng jemah , ptt lawooo penangan bedak arabiaaaaaa ahlan wasahlan yewwwwww

Nad MamaZN berkata...

Bestnye soping2

lurun namzar berkata...

saya teka. kuning+hitam utk akak. kuning+putih utk husband.

LYAfrina berkata...

wow..bju sedondon..
lya rasa y belang2 tu sue punya.. kot laaa...

wan nurul hezrina abd halim berkata...

wahhh syawal mesti melompat suka tuh.rasanya baju sue warna kuning itam2 ek?

shark berkata...

baju kuning tu sama dgn baju saya ;)hehe

mama ila berkata...

amboiii besarnya menan dia...seronoklah syawal yer main pasni...baju kuning tu pun cantik..berkenan i =)

IntaNBerliaN berkata...

doakan saya dapat baby boy plak nanti yer.. tingin nak beli menan camni kat anak..