Yang DiSaYAngi

Khamis, 4 April 2013

ketawa bersama..menangis bersama..


yeke dorang mcm tajuk di atas?????????????

belom lg...baru2 lagi nk bermain berdua...tp lebey pada si adik la nk bermain ngan si abg, tp si abg buat tak tau je...cian si adik...usaha jugak walaupun si abg boo layan sama dia...

last2 si adik melayan si abg join tgk upin ipin....
 semangat mcm budak besar tau...


bukan main lg mengangkang...
kuat kaki tu tegak berdiri tau...

 tu pon abg dia rasa mcm dia menyebok je kat situ...tolak2 si adik g main jauh2...adoi..kakkakkkkk


ok let's dance...


abaikan abah yg ngah solat asar tu...




p/s : nampak dorang dah mula ok...

10 ulasan:

♥cikmOt♥ berkata...

harap mereka loving to each other...

abang, jgn la ignore adik...adik nak kawan ngan abang tu...ishhh

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

kuat betul si izz dah boleh berdiri...

Myra Jay berkata...

Wahhhh!! serasi bersama ;D

Mama Idlan Irsyad berkata...

hahaha.. idlan n irsyad pun camni la... idlan asyik dok tepis adik suruh ke tepi... ganggu dia nk tengok upin ipin...

eima berkata...

kesian adek ek ... abg tak layan....lmbt betui syawal nk dpt terima kenyataan

aanie berkata...

dah pandai nak berkawan.....

LiYa HaNiF :: berkata...

kuat juga kaki izz tu ye.. :)

Nad MamaZN berkata...

Lama lama ok la tu ;)

wan nurul hezrina abd halim berkata...

mcm merah n sofia=)

IntaNBerliaN berkata...

hahha... si syawal tu nape wat tangan camtu.. nak ajak adik gusti ke.. hihii..

Aqilah pun duk tgk upin ipin gak tapi alisha & aqilah duk baring berdua sambil tgk..